Binnenkort gaat BBned ADSL leveren bij mij in de buurt. Er is op internet helaas vrij weinig te vinden over de ervaringen die mensen met deze vorm van ADSL hebben. Omdat BBned snellere abonnementen levert (toestaat?) dan de KPN ben ik toch heel benieuwd naar wat mensen van BBned vinden.
De providers die ADSL over het netwerk van BBned leveren zijn:
- bbeyond
- Ision
- Ladot
- Scarlet
- Support Net
- VIA NET.WORKS
De meeste hiervan zijn zakelijk, maar iig scarlet biedt ook particuliere abonnementen aan (wat ten goede komt voor de prijs natuurlijk). Ikzelf zit te denken over het 2048/512 abo van scarlet (fl. 249- p/m).
Mijn vraag nu: is er iemand hier die ervaring met BBNed ADSL heeft en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee.
Ik ben vooral geintresseerd in download/uploadsnelheden, prestaties in games, storingen en service. Vermeld er aub bij bij welke provider je zit en welk abonnement je hebt.
Bij voorbaat dank!
De providers die ADSL over het netwerk van BBned leveren zijn:
- bbeyond
- Ision
- Ladot
- Scarlet
- Support Net
- VIA NET.WORKS
De meeste hiervan zijn zakelijk, maar iig scarlet biedt ook particuliere abonnementen aan (wat ten goede komt voor de prijs natuurlijk). Ikzelf zit te denken over het 2048/512 abo van scarlet (fl. 249- p/m).
Mijn vraag nu: is er iemand hier die ervaring met BBNed ADSL heeft en zo ja wat zijn je ervaringen hiermee.
Ik ben vooral geintresseerd in download/uploadsnelheden, prestaties in games, storingen en service. Vermeld er aub bij bij welke provider je zit en welk abonnement je hebt.
Bij voorbaat dank!