Nee hier ook... Wel erg drastisch dit keer
nee hoor het is weer zo ver
, kan ik mijn F5 knopje ergens vergoed krijgen
Ligt niet aan jou, is al weken slecht maar vandaag extreem 
Loopt eigenlijk al een topic over:
[topic=230527/1/25]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Loopt eigenlijk al een topic over:
[topic=230527/1/25]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Was het vroeger alleen de MySQL server, nu begint de Apache server ook al te kotsen. Sommige pagina's worde half geladen, vooral plaatjes enzo.Op dinsdag 18 september 2001 19:57 schreef JJJ het volgende:
Kunnen de servers het niet aan ofzo?
Wordt het niet eens tijd voor een goeie aanpak voor dit probleem???
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bij mij is het nu ook heel erg en dat is KL*TE
Dit wordt mij te gortig.. Ik kap ermee voor vandaag 
edit:
Slechts 4x code #55 tijdens het posten van deze reply..
Idd, hoelang spelen deze problemen al wel niet, volgens mij al weken dus!Op dinsdag 18 september 2001 20:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een goeie aanpak voor dit probleem???
Toen de usericons uit stonden leek het ff goed te gaan, maar niet dus
Maar niemand van de crew schijnt te weten wanneer de problemen zijn opgelost, wat ik dus ook niet begrijp.
In iedergeval kap ik ermee, om 10x op F5 te rammen voordat ik kan reageren op een topic gaat mij te ver
Verwijderd
Idd, dit slaat nergens op. Als ik dit op m'n werk zou moeten verkopen was ik al meerdere malen werkloos geweest!Op dinsdag 18 september 2001 20:04 schreef MAZZA het volgende:
Dit wordt mij te gortig.. Ik kap ermee voor vandaag
edit:
Zucht...
Ok, allemaal effe kotsen!

Aah
5x #55 en 10x page not found voor dit te posten
Aah
5x #55 en 10x page not found voor dit te posten
onderhand al 1,5 jaar ofzow. Dit is echt extreem vandaag!Op dinsdag 18 september 2001 20:06 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Idd, hoelang spelen deze problemen al wel niet, volgens mij al weken dus!
Maar niemand van de crew schijnt te weten wanneer de problemen zijn opgelost, wat ik dus ook niet begrijp.
In iedergeval kap ik ermee, om 10x op F5 te rammen voordat ik kan reageren op een topic gaat mij te ver
is dit een betaalde dienst?Op dinsdag 18 september 2001 20:09 schreef einstein het volgende:
[..]
Idd, dit slaat nergens op. Als ik dit op m'n werk zou moeten verkopen was ik al meerdere malen werkloos geweest!
Zucht... [afbeelding]
wordt hier geld (als in een loon) mee verdiend?
noopz zwijgen dus en hopen dat het snel opgelost wordt
* D2k word moe van doemdenkers
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Precies!!Op dinsdag 18 september 2001 20:23 schreef D2k het volgende:
[..]
is dit een betaalde dienst?
Ben het totaal met je eens...
Ik vind dat de mensen achter T.net en GoT het tot nu toe MEER dan goed doen! En zolang het gratis is... wie zijn wij om te klagen?
(En ja, ook ik ben best bereid om voor GoT/T.net te betalen)
Dat zeg je nu wel zo makkelijk maar in een recent topic hier in LA (volgens mij staat ie er zelfs nog) stond dat er geld werd verdient met banners. Iemand blockte deze en daarom is/was hij gebanned. Ik denk dat ze zichzelf nu hard in de vingers snijden door dit forum zo brak te laten lopen.Op dinsdag 18 september 2001 20:23 schreef D2k het volgende:
[..]
is dit een betaalde dienst?
Kijk server problemen zijn soms niet te vermijden. Maar dit is nu al een langdurig proces aan het worden zo. En daar verlies je ook klanten (bannerklikkers) mee.
Ik kan me NIET voorstellen dat er helemaal niets aan te verhelpen is. Van mijn part gooien ze functies eruit (tijdelijk danwel pertinent) om het geheel weer op z'n pootjes te krijgen.
No flame intended....
edit:
Oeh maar 1 #55 bij het submitten (+ al 2 bij deze edit + 1 couldn't find pagina bla bla)
Oeh maar 1 #55 bij het submitten (+ al 2 bij deze edit + 1 couldn't find pagina bla bla)
Het valt wel op he?... het is meestal in de avond... net een koffieautomaat die je even moet hervullen.. maar ja!..daar gaat dan het 12de bakje naar binnen..
IDEE: HET NATIONALE ERROR 55 FONDS.... heeft u koffie over?... doneer het aan Arshia!..
Nou weer leuk genoeg geweest....
SUCCES JONGENS!
IDEE: HET NATIONALE ERROR 55 FONDS.... heeft u koffie over?... doneer het aan Arshia!..
Nou weer leuk genoeg geweest....
SUCCES JONGENS!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
tja, het is elke keer anders.. het is niet zo dat we er niets aan doen, het heeft bijna 3 maand foutloos gedraaid, zoals je nu zegt lijkt het alsof we alleen maar problemen hebben, dat is niet waar.Op dinsdag 18 september 2001 20:06 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Idd, hoelang spelen deze problemen al wel niet, volgens mij al weken dus!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hmmm... denk je dat ze die bannerklikken van jou missen???Op dinsdag 18 september 2001 21:57 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel zo makkelijk maar in een recent topic hier in LA (volgens mij staat ie er zelfs nog) stond dat er geld werd verdient met banners. Iemand blockte deze en daarom is/was hij gebanned. Ik denk dat ze zichzelf nu hard in de vingers snijden door dit forum zo brak te laten lopen.
Kijk server problemen zijn soms niet te vermijden. Maar dit is nu al een langdurig proces aan het worden zo. En daar verlies je ook klanten (bannerklikkers) mee.
Ik kan me NIET voorstellen dat er helemaal niets aan te verhelpen is. Van mijn part gooien ze functies eruit (tijdelijk danwel pertinent) om het geheel weer op z'n pootjes te krijgen.
No flame intended....
edit:
Ik weet het wel zeker.. Anders zouden ze ook geen mensen bannen die een ad-blocker draaien. Overigens heb ik gewoon netjes banners in beeld...Op dinsdag 18 september 2001 22:36 schreef Gelsmurf het volgende:
[..]
hmmm... denk je dat ze die bannerklikken van jou missen???
mmm okay, laten we zeggen dat het vanaf 3 September mis is zie ook (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220809/1?limit=25)Op dinsdag 18 september 2001 22:35 schreef Kees het volgende:
[..]
tja, het is elke keer anders.. het is niet zo dat we er niets aan doen, het heeft bijna 3 maand foutloos gedraaid, zoals je nu zegt lijkt het alsof we alleen maar problemen hebben, dat is niet waar.
Over de periode daarvoor hoor je mij niet klagen, en ik bedoel dus zeker NIET dat het alleen maar ellende is hier.
Het zijn dus up en downs, want GoT draait vanaf 8 september weer redelijk.
Alleen het probleem wat jullie dachten te hebben opgelost is helaas niet opgelost en dat blijkt helaas
Ik hoop dus alleen dat de problemen defenitief worden opgelost, en niet na een paar week weer terug keren.
Want jullie merken zelf ook wel dat dit niet te doen is, start desnoods een soort van GIRO nummer op waar Tweakers geld op kunnen storten bijv.
Als GoT het maar doet want ik en vele anderen zouden niet weten wat ze zonder dit mooie forum moeten doen
Mensen die banners blocken worden gebanned omdat ze weigeren de simpele tegenprestatie te leveren die gevraagd wordt voor het gratis kunnen gebruiken van T.net en GoT. Geen banners kijken = geen site kijken, simple as that.
Voor zover ik weet (ben net thuis) waren er wat problemen met kapotte tabellen. Arjen en Kees zijn daarmee aan de slag gegaan en ik ben nu nog geen #55 tegengekomen. Het ligt in ieder geval niet aan de capaciteit van de servers of aan MySQL.
Ik vind trouwens dat sommige mensen hier zwaar overdrijven. T.net en GoT hebben eigenlijk sinds juni zonder noemenswaardige problemen gedraaid. Pas de laatste dagen loopt het minder (met name de forums) maar ik kan je verzekeren dat wij ons daar net zo hard aan ergeren als jullie. Het is nu niet bepaald lekker modden als je voor het sluiten van een draad eerst door 12 #55's moet ploegen.
Voor zover ik weet (ben net thuis) waren er wat problemen met kapotte tabellen. Arjen en Kees zijn daarmee aan de slag gegaan en ik ben nu nog geen #55 tegengekomen. Het ligt in ieder geval niet aan de capaciteit van de servers of aan MySQL.
Ik vind trouwens dat sommige mensen hier zwaar overdrijven. T.net en GoT hebben eigenlijk sinds juni zonder noemenswaardige problemen gedraaid. Pas de laatste dagen loopt het minder (met name de forums) maar ik kan je verzekeren dat wij ons daar net zo hard aan ergeren als jullie. Het is nu niet bepaald lekker modden als je voor het sluiten van een draad eerst door 12 #55's moet ploegen.
Jij doet niks voor ons, wij doen niks voor jou (bruut gezegd.)Op dinsdag 18 september 2001 21:57 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel zo makkelijk maar in een recent topic hier in LA (volgens mij staat ie er zelfs nog) stond dat er geld werd verdient met banners. Iemand blockte deze en daarom is/was hij gebanned.
Doen we het express dan? Nee toch, dus we snijden onszelf dan al ongewild in de eigen vingers... Dus dit stukkie klopt niet.Ik denk dat ze zichzelf nu hard in de vingers snijden door dit forum zo brak te laten lopen.
Jij klikt toch niet johKijk server problemen zijn soms niet te vermijden. Maar dit is nu al een langdurig proces aan het worden zo. En daar verlies je ook klanten (bannerklikkers) mee.
Het zal me werkelijk aan mijn anus corroderen wat er gebeurd, als het maar weer werkt.Ik kan me NIET voorstellen dat er helemaal niets aan te verhelpen is. Van mijn part gooien ze functies eruit (tijdelijk danwel pertinent) om het geheel weer op z'n pootjes te krijgen.
None takenNo flame intended....
Bericht hierboven
Alleen bedoeld als info.
Redelijk vaak de meldingen server niet te vinden.
Bij reply wordt de datum/tijd wel gezet in de reply maar niet ge-update bij het topic. Ik weet niet of dat later nog problemen kan geven.
Suc6 met het oplossen.
Redelijk vaak de meldingen server niet te vinden.
Bij reply wordt de datum/tijd wel gezet in de reply maar niet ge-update bij het topic. Ik weet niet of dat later nog problemen kan geven.
Suc6 met het oplossen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik snap er soms niet van.
De ene keer is GoT vrijwel niet te bereiken en even later gaat het supersnel.
De ene keer is GoT vrijwel niet te bereiken en even later gaat het supersnel.
Naast dat die problemen irritant zijn, vind ik de 'status' Management Team nogal pretentieus.
Wie het managet, boeit niet. Het gaat erom wat je op de site zelf doet (modden/adminstraten).
Wat heeft de bezoeker er nou mee te maken wie er in het 'management team' achter de site zit??? Komt gewoon over alsof het wel mooi staat ofzo.
Wie het managet, boeit niet. Het gaat erom wat je op de site zelf doet (modden/adminstraten).
Wat heeft de bezoeker er nou mee te maken wie er in het 'management team' achter de site zit??? Komt gewoon over alsof het wel mooi staat ofzo.
Sjee, wat is men weer snel oververhit als het eventjes niet werkt... Triest! Ik ben nog zeer tevreden over GoT!
same here.. ik hoop dat Kees en Arjen het kunnen oplossenOp dinsdag 18 september 2001 23:32 schreef wouter76 het volgende:
Sjee, wat is men weer snel oververhit als het eventjes niet werkt... Triest! Ik ben nog zeer tevreden over GoT!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Sluit anders HK en SG tijdelijk, zoals werd gezegd in een ander topic hier in LA.
GoT is en blijft een Techforum en HK + SG nemen volgens mij zowat 75% van de load in beslag.
Als je soms ziet hoe hard het gaat in HK, dan geloof je het bijna niet.
GoT is en blijft een Techforum en HK + SG nemen volgens mij zowat 75% van de load in beslag.
Als je soms ziet hoe hard het gaat in HK, dan geloof je het bijna niet.
Pagina: 1