Recent heb ik nieuw HR++ glas laten plaatsen.
Voorheen was de situatie als volgt:
:strip_exif()/f/image/DKlQnFURptsBpfIPeYajECKD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is de situatie:
:strip_exif()/f/image/1lDNslhSBz7qAdbyaz3q6IER.jpg?f=fotoalbum_large)
Aangezien de verwarming nu weg is en ik eigenlijk niet de raampartij wil vervuilen met een grote radiator heb ik gekeken naar een vrijstaande radiator en kwam de volgende tegen:
:strip_exif()/f/image/1o2ALTzhAqdaS5JMLXRWdHlT.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen hierbij de volgende vragen:
A ) past deze op het type aansluitingen welke ik heb (heb beide leidingen aan dezelfde kant)
B ) wat is de afstand tot het raam minimaal. Het hart waar de leidingen uit de grond komen zit op 12cm (kan rekken tot max 13cm) wat zou inhouden dat de afstand tot het raam met deze radiator 1-2cm is. Dat lijkt mij vrij weinig
Heb er zelf weinig kaas van gegeten, dus ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft of eventueel andere tips heeft
Voorheen was de situatie als volgt:
:strip_exif()/f/image/DKlQnFURptsBpfIPeYajECKD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is de situatie:
:strip_exif()/f/image/1lDNslhSBz7qAdbyaz3q6IER.jpg?f=fotoalbum_large)
Aangezien de verwarming nu weg is en ik eigenlijk niet de raampartij wil vervuilen met een grote radiator heb ik gekeken naar een vrijstaande radiator en kwam de volgende tegen:
:strip_exif()/f/image/1o2ALTzhAqdaS5JMLXRWdHlT.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen hierbij de volgende vragen:
A ) past deze op het type aansluitingen welke ik heb (heb beide leidingen aan dezelfde kant)
B ) wat is de afstand tot het raam minimaal. Het hart waar de leidingen uit de grond komen zit op 12cm (kan rekken tot max 13cm) wat zou inhouden dat de afstand tot het raam met deze radiator 1-2cm is. Dat lijkt mij vrij weinig
Heb er zelf weinig kaas van gegeten, dus ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft of eventueel andere tips heeft