Hallo!
De stukadoor komt volgende week de wanden en plafonds stucen. Nu ben ik bezig met voorbereidende zaken zoals stopcontacten verwijderen etc. Nu moeten ook de radiatoren weg. Heb ik nog nooit gedaan en het zijn oude radiatoren. Zie foto’s. Is dit heel spannend? Cv uit, op het laagste punt via de radiator al het water aftappen? Niet overal wordt gestuct, dus niet alle radiatoren gaan er af. Hoor graag jullie tips/adviezen.:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pWjBn9b9aXqdltUMwTFxdDG3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nebfb7Xlg7eP5XaDUY8ldnH3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TXJyNeEWo7lDz1WNKyuCt4Xr.jpg?f=fotoalbum_large)
De stukadoor komt volgende week de wanden en plafonds stucen. Nu ben ik bezig met voorbereidende zaken zoals stopcontacten verwijderen etc. Nu moeten ook de radiatoren weg. Heb ik nog nooit gedaan en het zijn oude radiatoren. Zie foto’s. Is dit heel spannend? Cv uit, op het laagste punt via de radiator al het water aftappen? Niet overal wordt gestuct, dus niet alle radiatoren gaan er af. Hoor graag jullie tips/adviezen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pWjBn9b9aXqdltUMwTFxdDG3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nebfb7Xlg7eP5XaDUY8ldnH3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TXJyNeEWo7lDz1WNKyuCt4Xr.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/G458qBtX2ccRWjpO8Y7yvlcB.jpg?f=user_large)