Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is mijn allereerste desktopcomputer. Ik heb een Razer Blade notebook uit 2019. Ik ga hem in elkaar zetten en ik hoop dat hij minimaal 5 jaar meegaat.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos kan gamen op 1440p en 144Hz. Ik speel onder andere Diablo 4 en MW:CoD. Ik gebruik ook videorendering- en beeldbewerkingssoftware zoals Touch Designer/Lightroom en programmeer ook in VSCode.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde ongeveer 1700 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten voor de build, maar ik heb al een monitor, randapparatuur etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het door de codering/rendering/games komt dat het een mix is tussen een goede CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst stiller en de behuizing is een goede motivatie voor de bouw, samen met de leds op de voorkant waarvan ik van plan ben om het oranje te houden. Er hoeft niets open te staan. De leds op de koeler zouden het voorpaneel moeten verlichten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien een dubbele controle, want ik heb niet echt een idee wat ik doe. Ik heb deze build gemaakt op basis van de BBG en weet niet zeker of er iets over- of ondergedimensioneerd is.
Dit is mijn allereerste desktopcomputer. Ik heb een Razer Blade notebook uit 2019. Ik ga hem in elkaar zetten en ik hoop dat hij minimaal 5 jaar meegaat.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos kan gamen op 1440p en 144Hz. Ik speel onder andere Diablo 4 en MW:CoD. Ik gebruik ook videorendering- en beeldbewerkingssoftware zoals Touch Designer/Lightroom en programmeer ook in VSCode.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde ongeveer 1700 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten voor de build, maar ik heb al een monitor, randapparatuur etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het door de codering/rendering/games komt dat het een mix is tussen een goede CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst stiller en de behuizing is een goede motivatie voor de bouw, samen met de leds op de voorkant waarvan ik van plan ben om het oranje te houden. Er hoeft niets open te staan. De leds op de koeler zouden het voorpaneel moeten verlichten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien een dubbele controle, want ik heb niet echt een idee wat ik doe. Ik heb deze build gemaakt op basis van de BBG en weet niet zeker of er iets over- of ondergedimensioneerd is.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 680,99 | € 680,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 30,67 | € 30,67 |
1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Triple Pack Zwart, 120mm | € 92,94 | € 92,94 |
1 | Ventilators | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 31,- | € 31,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 131,29 | € 131,29 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 85,87 | € 85,87 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 121,99 | € 121,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.668,55 |
[ Voor 48% gewijzigd door viccsouza op 09-10-2025 17:45 ]