Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil met deze PC 7+ jaar door kunnen.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor werk.
Ik heb vaak veel Chrome tabs open (30+) en veel extensies. en grote excel bestanden met veel data.
Voor de rest werk doe ik nog een beetje videobewerking (Davinci) er naast als hobby.
Wil ook wel er ook wel games op kunnen spelen. Maar dat hoeft niet op Ultra high.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1100-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Beeldschermen HDMI
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hoeft niet muis stil te zijn maar normaal geluids niveau zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik twijfel of ik overboard ben gegaan met de Video kaart, misschien is een iets goedkopere ook prima voor wat ik er mee wil doen?
Of er andere onderdelen die ik kan swappen met betere prijs kwaltijd verhouding om wat euro's te besparen.
Wil met deze PC 7+ jaar door kunnen.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor werk.
Ik heb vaak veel Chrome tabs open (30+) en veel extensies. en grote excel bestanden met veel data.
Voor de rest werk doe ik nog een beetje videobewerking (Davinci) er naast als hobby.
Wil ook wel er ook wel games op kunnen spelen. Maar dat hoeft niet op Ultra high.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1100-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Beeldschermen HDMI
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hoeft niet muis stil te zijn maar normaal geluids niveau zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik twijfel of ik overboard ben gegaan met de Video kaart, misschien is een iets goedkopere ook prima voor wat ik er mee wil doen?
Of er andere onderdelen die ik kan swappen met betere prijs kwaltijd verhouding om wat euro's te besparen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 EAGLE AX | € 132,96 | € 132,96 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 429,- | € 429,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 49,- | € 49,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air RGB Black TG Clear | € 88,99 | € 88,99 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE Black | € 45,90 | € 45,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 144,90 | € 144,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 85,87 | € 85,87 |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 121,50 | € 121,50 |
Totaal | € 1.267,12 |