Universele NVR

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwabber
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-10 21:34
Mijn vraag
Hey allen. Ik ben op zoek naar een universele NVR die ik in mijn bestaande IOT netwerk op kan nemen. Ik wil graag een universele omdat ik op dit moment twee Reolink en twee merkloze Onvif camera's in het netwerk heb hangen.

Het hoeft dus geen NVR te zijn met ingebouwde POE switch oid, maar gewoon eentje die ik op mijn netwekr kan inprikken :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
- zie bovenstaande

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de TP link Vigi NVR1008H al geprobeerd. Hij is bijna perfect, maar het bleek dat het AAC audio protocol niet ondersteund wordt, waardoor het geluid van mijn Reolink camera's niet opgenomen wordt.

Als iemand voor het TP link debacel een oplossing weet, is mijn vraag ook opgelost ;)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 12:15
Zou een NAS/server/pc met daarop bijvoorbeeld frigate of shinobi een optie kunnen zijn? In die apps kunnen je vrijwel alle camera's die werken met onvif monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:16
ik zou ook voor een zelfbouw NAS/server oplossing met frigate gaan. Heeft een goede Home assistent integratie (als je dat gebruikt) en zorgt er voor dat je direct ook andere applicaties kunt draaien en niet zo verdor afhankelijk bent (zoals bijv een synology oplossing).

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwabber
Dank voor jullie reacties!

Ik heb inderdaad Shinobi draaien op mijn proxmox, maar dat is op mijn homelab server waar ik regelmatig mee experimenteer. Ik wil een dedicated device voor set and forget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:30

FreakNL

Well do ya punk?

BlueIris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwabber
Maar dat is toch gewoon een systeem voor op een windows pc? Dan heb ik hetzelfde effect als met shinobi...
Pagina: 1