medion Nas 2T+2T kan medion netwerk niet openen adobe flash

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudi_rvg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 23:13
ik probeer terug in te loggen op mijn medion nas 2T+2T maar ik zou adobe flash player die je nodig hebt bestaat niet meer !!!
Hoe moet ik dat nu oplossen want je hebt die adobe flash nodig voor die werkend te krijgen
Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij ???
Dit is de tekst die verschijnt :

Waarschijnlijk is Adobe Flash 10 Player niet geïnstalleerd.
Voor de MEDION® LifeCloud®-webgebruikersinterface is versie 10 of hoger van Flash Player vereist, anders zal deze niet functioneren.

U kunt de laatste versie van Flash Player downloaden op de website van Adobe door hier te klikken.

Nadat u het programma hebt geïnstalleerd, ververst u deze webpagina.

Alvast bedankt

Rudi

[ Voor 41% gewijzigd door rudi_rvg op 08-10-2025 23:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je een oude pc staan met Windows XP en Internet Explorer 8? Dan kun je daarmee op je NAS.

Ik hoop dat je doel is om de data eraf te halen, want een dergelijk oud apparaat is niet meer veilig te gebruiken en moet worden vervangen c.q. gerecycled.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoogstwaarschijnlijk zijn er meer manieren om bij je bestanden te komen dan die "LIfeCloud" interface. Een beetje NAS ondersteunt (S)FTP en vaak ook SMB/CIFS.

Ik probeer info daarover op te zoeken, maar loop er tegenaan dat "2T+2T" niet de productnaam is van je NAS, maar een aanduiding van opslagcapaciteit. Kun je misschien de daadwerkelijke modelnr geven (vaak iets als Pxxxxxx of MD xxxxx), dan kunnen we de relevante handleiding bekijken.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@luna2003 je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat is het exacte typenummer van je NAS?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Herken het probleem ooit een prehistorische versie van firefox geinstalleerd op een Mac, daarmee kon ik de firmware van een Ubiquiti switch updaten,, daarna was het probleem verholpen. Switch was heel erg lang niet mee geupdated.
Eventueel kan je een VM overwegen met XP

[ Voor 8% gewijzigd door Frogmen op 09-10-2025 10:04 ]

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:22

John Doos

ClaudZaque

rudi_rvg schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:09:
ik probeer terug in te loggen op mijn medion nas 2T+2T maar ik zou adobe flash player die je nodig hebt bestaat niet meer !!!
Hoe moet ik dat nu oplossen want je hebt die adobe flash nodig voor die werkend te krijgen
Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij ???
Dit is de tekst die verschijnt :

Waarschijnlijk is Adobe Flash 10 Player niet geïnstalleerd.
Voor de MEDION® LifeCloud®-webgebruikersinterface is versie 10 of hoger van Flash Player vereist, anders zal deze niet functioneren.

U kunt de laatste versie van Flash Player downloaden op de website van Adobe door hier te klikken.

Nadat u het programma hebt geïnstalleerd, ververst u deze webpagina.

Alvast bedankt

Rudi
Medion Life Nas server MD86783 2x2TB?

Ik denk dat je doelt op het gebruik van de "Lifecloud" agent van Medion, deze maaktte inderdaad gebruik van Adobe Flash, wat inmiddels al een paar jaar End of Life is verklaard

Volgens mij is zelfs de NAS zelf End of Life verklaard, gebruikt het mogelijk nog een verouderde versie van een netwerkbestand deel protocol (SMB-V1) Dus zelfs al zou je de boel met een ommeweg willen benaderen, dien je eerst nog SMB 1.0 in te schakelen in je computer. (Dit staat standaard uit in in ieder geval Windows 11).

Je beste kans is contact opnemen met Medion voor een oplossing.
Of, en dit is mijn favoriet: de NAS uit elkaar halen, de harde schijf eruit halen en inbouwen in je desktop of in een externe harde schijf behuizing. Je kunt dan afhankelijk van het filesystem nog browsen door de files op je PC. (Mogelijk een linux bootable usb of schijfje gebruiken bij exotische filesystems).

Let op, je benoemd 2T + 2T, wat suggereert dat het een RAID1 opstelling is, of andere Medion eigens invulling hiervan.
Het lijkt me dat je 1 van de 2 schijven van dit RAID paar maar nodig hebt.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Google: Medion NAS 2T Flash
Daar wordt een optie gegeven om een oudere portable browser met flash te gebruiken:
Google: Portable browser with flash

Een Flash emulator browser plugin zou moeten werken:
Google: Ruffle plugin

Of de oude standalone Adobe Flash player gebruiken?
Deze kan ook web/url pagina's openen:
Adobe Flash Player Projector
Pagina: 1