Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Over zo'n afstand zul je iig moeten zorgen dat je redelijke kabels hebt... reken dan voor 10/15 meter maar op 60 tot 100 piek.
In hoeverre de beeldkwaliteit achteruitgaat over zo'n afstand durf ik niet te zeggen aangezien ik het nog nooit geprobeert heb, maar bij goedkope niet afgeschermde kabels heb ik gezien dat het beeld bij 3M verlenging al onrustig en prut is. (voor tekstverwerking, filmpje draaien wil dan nog wel).
Er zijn monitor verdeel/versterker (1->2) kastjes te koop voor 175 piek die toestaan dat jij je monitor tot 30 meter kunt kan zetten, maar ik denk dat het zonder en met goede kabel ook wel lukt.
In hoeverre de beeldkwaliteit achteruitgaat over zo'n afstand durf ik niet te zeggen aangezien ik het nog nooit geprobeert heb, maar bij goedkope niet afgeschermde kabels heb ik gezien dat het beeld bij 3M verlenging al onrustig en prut is. (voor tekstverwerking, filmpje draaien wil dan nog wel).
Er zijn monitor verdeel/versterker (1->2) kastjes te koop voor 175 piek die toestaan dat jij je monitor tot 30 meter kunt kan zetten, maar ik denk dat het zonder en met goede kabel ook wel lukt.
Thnx, enig idee waar ik zo'n monitor verdeel ding kan krijgen? Is dat trouwens ook meteen de switch? Want die moeten we ook nog bij de conrad kopen (50,-)...Als dat nu twee in een zit is het mooi natuurlijk :-)
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Als je zo'n passief kastje koopt dan weet je zeker dat alles wazig wordt, ik heb er zelf een aan m'n server hangen en die geeft al reflecties bij 640*480@60Hz je komt dus al uit op een versie met versterker en die zijn al snel F200+
Powered bij meergranenbrood.
Geen idee of je er wat aan hebt en ik heb er nooit mee gewerkt maar is een set van marmitek die beeld draadloos kan doen. Wordt met name gebruikt voor mensen die dvd op de tv willen zien. gaat dus om lage resoluties. Kost zo'n 300 piek en haalt dacht ik 15 meter. Ligt er aan of er muren zijn e.d. want buiten komt ie veel verder.
Nogmaalds geen idee of je er wat mee kan maar ik moest er even aan denken....
Nogmaalds geen idee of je er wat mee kan maar ik moest er even aan denken....
Het apparaat waar ik op doelde is zowel een verdeler als versterker en heeft een apparte voeding.Op woensdag 19 september 2001 10:16 schreef Aesculapius het volgende:
Thnx, enig idee waar ik zo'n monitor verdeel ding kan krijgen? Is dat trouwens ook meteen de switch? Want die moeten we ook nog bij de conrad kopen (50,-)...Als dat nu twee in een zit is het mooi natuurlijk :-)
Waar ze te verkrijgen zijn weet ik niet, zelf verkoop ik ze voor FL. 185,- Je kunt proberen te zoeken op 'analog monitor splitter', misschien vind je dan wat.
De uitvoering waar je 4 monitoren op aan kunt sluiten kost 250 piek.
Pagina: 1