S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
We zijn ons heel erg bewust van dit probleem en we doen ons uiterste best om het ritme er weer in te brengen. Het aantal mensen is in ieder geval het probleem niet, de motivatie lijkt een veel grotere rol te spelen.
Sinds de ramp in de USA is het zo'n beetje stilgevallen, wat natuurlijk begrijpelijk was, maar inmiddels al geen echt excuus meer is, omdat er meer dan voldoende nieuws is dat gepost kan worden.
Sinds de ramp in de USA is het zo'n beetje stilgevallen, wat natuurlijk begrijpelijk was, maar inmiddels al geen echt excuus meer is, omdat er meer dan voldoende nieuws is dat gepost kan worden.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik heb eerlijk gezegd ook een heel klein beetje het gevoel dat het komt door dat nieuwe type short news... De headlines zijn idd niet echt meer drukbevolkt lately... misschien maken mensen nu te snel een short ofzo?
Saved by the buoyancy of citrus
Lijkt me niet. Er wordt ook nauwelijks kort nieuws gepost.
Verwijderd
Als je bronnen het alleen maar over de ramp in de US hebben, valt er ook weinig te quoten.
In mijn geval was het in ieder geval zo dat ik door de gebeurtenissen vorige week behalve minder nieuws posten ook minder tijd aan mijn studie heb besteed dan de bedoeling was en die achterstand moet nu ingehaald worden. Waarschijnlijk zijn er meerdere personen die in de zelfde situatie verkeren.
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
Trouwens: hoe zorg ik dat ik de gewone headlines en de shorts meteen bij elkaar kan doorlopen? Nu moet ik steeds terug naar de frontpage om tussen die 2 te switchen.
Ik zie m'n nieuws liever gewoon achter elkaar. Groot en klein nieuws dus
Ik zie m'n nieuws liever gewoon achter elkaar. Groot en klein nieuws dus
Klopt, maar da's weer omdat men het kort nieuws van teveel inhoud wil voorzien denk'k.Op dinsdag 18 september 2001 23:43 schreef Femme het volgende:
Pff.. ze hebben op GoT hun status achter hun naam staan en nu zijn ze ingeslapen.
Verwijderd
ik zie het nut van kort nieuws toch al niet.. je geeft al aan weinig nieuws te hebben, en dan ga je het nog splitsen ook. Komt nog eens bij dat het onoverzichtelijk is, ff snel nieuws kijken is er niet bij. En meestal is de inhoud van een kort nieuwsbericht( inclusief quote uit orgineel bericht) gelijk aan de inhoud van een 'normaal' nieuwsbericht... Vergelijk deze met dezeOp dinsdag 18 september 2001 23:43 schreef Femme het volgende:
Kom er nog nieuws???.. ik zit al een hele tijd te refreshen...en lees dan 4 uur...en d'r is nog geen nieuws.
Er zijn geloof genoeg problemen met nidma (virus)..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Tip: http://www.tweakers.net/nieuws/18500Op woensdag 19 september 2001 15:50 schreef The Real Falcon het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1