Wij hebben een flinke verbouwing achter de rug. We hadden voorheen een houten vloer met daaronder een kruipruimte. Die kruipruimte is komen te vervallen, door deze vol te storten met zand, daar een laag isolatie op en daarop weer een betonvloer. Alleen bij de deur en onder de meterkast is nog een kleine "kruipruimte" aanwezig omdat onze watermeter in het luik bij de voordeur zit. Nou zijn de wanden nog gewoon een soort van bekisting om het zand tegen te houden. Op die wanden zit nu schimmel.
Heb het daar al even met de aannemer over gehad en voor ventilatie is er weinig ruimte, daarom adviseerde hij om er een beton vloertje in te storten en dan tegen het hout wandjes te maken van beton.
Nou heb ik hier zelf dus helemaal geen verstand van, maar ik vraag mij af of dit een goede oplossing is en of dat hout niet beter weggehaald kan worden?
Heb het daar al even met de aannemer over gehad en voor ventilatie is er weinig ruimte, daarom adviseerde hij om er een beton vloertje in te storten en dan tegen het hout wandjes te maken van beton.
Nou heb ik hier zelf dus helemaal geen verstand van, maar ik vraag mij af of dit een goede oplossing is en of dat hout niet beter weggehaald kan worden?