Ik zoek een?
Een stillere en future proof voeding. Ik heb momenteel een uitvoering: EVGA 1000 GQ (V2) en hoewel niet zeer lawaaiig, geeft het toch een constante en vermoeiende geluidsdruk. Ik zoek dus stillere voeding die een upgrade in de komende jaren aankan. Niet alleen qua vermogen maar ook in aansluitingen/stekkers.
Wat is je budget?
Geen keiharde cap maar onder de 150 zou prettig zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren wel graag modulair, stil en klaar voor een upgrade naar snellere gpu (zie hieronder)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup (jaja 1000W is momenteel veel te veel) staat hieronder maar ik will komend jaar upgraden met sowieso the gpu (rtx 5080) en mogelijk cpu (bijv 265k).
Een stillere en future proof voeding. Ik heb momenteel een uitvoering: EVGA 1000 GQ (V2) en hoewel niet zeer lawaaiig, geeft het toch een constante en vermoeiende geluidsdruk. Ik zoek dus stillere voeding die een upgrade in de komende jaren aankan. Niet alleen qua vermogen maar ook in aansluitingen/stekkers.
Wat is je budget?
Geen keiharde cap maar onder de 150 zou prettig zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren wel graag modulair, stil en klaar voor een upgrade naar snellere gpu (zie hieronder)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup (jaja 1000W is momenteel veel te veel) staat hieronder maar ik will komend jaar upgraden met sowieso the gpu (rtx 5080) en mogelijk cpu (bijv 265k).
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 222,99 | € 222,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M2E3200C16 | € 219,- | € 219,- |
Totaal | € 574,19 |