Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn werk moet ik af en toe naar het buitenland voor ongeveer 6 maanden. Voor de ontspanning game ik en kijk wat series via mijn pc. Ik heb een laptop overwogen en uitgeprobeerd maar dan vond ik echt niks.
Vandaar mijn keuze voor een kleine pc build, die ik zelf in elkaar kan zetten of wellicht in de toekomst op te kunnen graden. De spellen die ik speel is heel divers van simulators tot shooters. Ik game nu op 1080 maar zou graag naar 1440 gaan en aangezien de nieuwe BTF deze week uit komt wil ik nu een nieuw systeem bouwen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heel simpel 1800 euro's misschien als ik mijn vriendin aan kijk een beetje meer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete pc qua onderdelen. Ik neem geen onderdelen mee van mijn oude setup die komt van 2015.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet niet te groot worden, ik gebruik hem namelijk ook thuis. Maar neem hem ook ongeveer twee keer in de week mee naar mijn werk.... iets met tijd door komen
Gewicht maakt me niet zo veel uit. Verder moet hij ruimte hebben voor goede koeling wel lucht gekoeld, water gekoelde computers door de lucht vervoeren ben ik geen fan van.
Wat verwacht je van ons?
Advies
ik bouw niet dagelijks of maandelijks computers. Zouden jullie mee kunnen kijken of dit allemaal past. Of ben ik nog wat vergeten? De laatste keer dat ik bouwde was dus 2015 sindsdien is er weer veel veranderd 
Hier onder zal ik mijn wensenlijstje even plakken.
Voor mijn werk moet ik af en toe naar het buitenland voor ongeveer 6 maanden. Voor de ontspanning game ik en kijk wat series via mijn pc. Ik heb een laptop overwogen en uitgeprobeerd maar dan vond ik echt niks.
Vandaar mijn keuze voor een kleine pc build, die ik zelf in elkaar kan zetten of wellicht in de toekomst op te kunnen graden. De spellen die ik speel is heel divers van simulators tot shooters. Ik game nu op 1080 maar zou graag naar 1440 gaan en aangezien de nieuwe BTF deze week uit komt wil ik nu een nieuw systeem bouwen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heel simpel 1800 euro's misschien als ik mijn vriendin aan kijk een beetje meer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete pc qua onderdelen. Ik neem geen onderdelen mee van mijn oude setup die komt van 2015.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet niet te groot worden, ik gebruik hem namelijk ook thuis. Maar neem hem ook ongeveer twee keer in de week mee naar mijn werk.... iets met tijd door komen
Wat verwacht je van ons?
Advies
Hier onder zal ik mijn wensenlijstje even plakken.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Moederborden | ASRock B650I Lightning WiFi | € 148,99 | € 148,99 |
1 | Videokaarten | INNO3D GeForce RTX 5070 Ti X3 OC | € 812,99 | € 812,99 |
1 | Behuizingen | DeepCool CH160 MESH | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim 2 | € 25,93 | € 25,93 |
1 | Ventilators | Arctic P12 Pro PST 5-pack, 120mm | € 36,25 | € 36,25 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 131,02 | € 131,02 |
1 | Voedingen | Corsair SF850 (2024) | € 182,26 | € 182,26 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 119,94 | € 119,94 |
Totaal | € 1.727,18 |