Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vicveco
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-10 17:19
Hallo allemaal,

Ik heb een Lancool III-behuizing en een paar maanden geleden werkte de 3,5mm-aansluiting op het frontpaneel niet meer. Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd en zelfs contact opgenomen met Lian Li, maar aangezien de garantie van mijn behuizing is verlopen, weigeren ze te helpen en leveren ze geen reserveonderdelen voor dit model.

Ik denk dat de beste oplossing is om de 3,5mm-aansluiting op de printplaat van het frontpaneel volledig te vervangen, wat soldeervaardigheden vereist. Mijn vraag is of iemand in Amsterdam een ​​betrouwbare pc-werkplaats kent die deze reparatie kan uitvoeren.

Als dit niet de juiste plek is om mijn vraag te stellen, zou ik het op prijs stellen als iemand me naar een geschikter forum kan verwijzen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online

Jorissie87

No diggity

Alternatieve oplossingen die goedkoper zijn:
Gebruik de 3,5 mm uitgang aan de achterzijde bij je moederbord
Gebruik een USB koptelefoon
Koop een USB naar 3,5mm adapter (kost nog geen 5 euro)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je een foto van het printplaatje in kwestie?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12

Illusion

(the art of)

Ga lekker naar een repair cafe. Daarvan zijn er tientallen in amsterdam: https://www.repaircafe.or..._form_page=%2Fbezoeken%2F

Als je zelf alvast een nieuw chasissdeeltje regelt, klussen ze dat er daar zo voor je in.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:52

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zeker weten dat het geen driverding is?

Je kunt ook eerst meten. De plug zichzelf zal 4 polig zijn (aarde, mic links en rechts) en er is een schakelaar. Als het de connector is zal de schakelaar niet werken en dat kan je meten als je een multimeter hebt met een ohm stand..

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:19
Een hackerspace? daar is vast iemand die je kan leren solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:46
Weet je héél zeker dat het die 3,5mm poort is? en niet bv de aansluiting op het moederbord?
Of ergens in de instellingen de front poort perongeluk uitgeschakeld?

Als je al iemand vind die het kan en wilt solderen moet je óók nog een 3,5mm poortje vinden dat precies hetzelfde past.
Pagina: 1