Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:12
Dag Allen,

Er is vast nog wel iemand op dit forum klant bij Evi (van Lanschot).
Ik kreeg mailtjes over tegenrekeningen. Bel ze nu al 20 minuten, maar geen gehoor. Er lijkt dus wel iets aan de hand te zijn wat niet alleen bij mij zo is. Iemand anders nog nieuws?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheWalrus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-10 17:41
allestoringen.nl zegt genoeg.

Oost Friesland [Growatt MOD 6000 7,9 kWp 12*Oost(4680wp) 10*West(3200wp)] [ARK 10kWh Thuisbatterij] PV Output | [Intergas Xource 7kW]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:12
Ah, daar had ik niet zo snel aan gedacht.
Inmiddels namen ze de telefoon op. Het was alleen de verstuurde mail. Verder niks aan de hand.
Telefoniste krijgt wel een drukke middag. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Alusion op 07-10-2025 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:12
Alusion schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:02:
Dag Allen,

Er is vast nog wel iemand op dit forum klant bij Evi (van Lanschot).
Ik kreeg mailtjes over tegenrekeningen. Bel ze nu al 20 minuten, maar geen gehoor. Er lijkt dus wel iets aan de hand te zijn wat niet alleen bij mij zo is. Iemand anders nog nieuws?
Hier precies hetzelfde...

Site ligt er ondertussen ook uit, en de app werkt ook niet meer...

[ Voor 7% gewijzigd door Phr34k op 07-10-2025 13:09 ]

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-10 22:50

aip

Alusion schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:08:
Inmiddels namen ze de telefoon op. Het was alleen de verstuurde mail. Verder niks aan de hand.
Even voor de zekerheid: jullie dus ook een mail met gewijzigde tegenrekeningen (met daarin alleen maar *** vermeld)?

Ik zag m ook, en ging al bellen, maar alles ligt inderdaad plat zo te zien. Vals alarm dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubis87
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-10 14:45
Alusion schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:08:
Fijn om te horen dat je door de belwachtrij heen bent gekomen.
Je zou verwachten dat zo'n per ongeluk verstuurde foutieve e-mail ook makkelijk een follow up kan krijgen met een oepsie, dit was niet de bedoeling er is niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 19:44
Hier ook 3 e-mails ontvangen op verschillende tijdstippen kort na elkaar. Was wel even alert en gebeld maar idd geen gehoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubis87
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-10 14:45
Inmiddels een keer kunnen inloggen in de app en daar hebben ze onder het kopje "Instellingen wijzigen" ook de melding verstopt dat de verzonden e-mail inderdaad een fout was. En in ieder geval in mijn situatie is de tegenrekening inderdaad niet gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-10 21:47
nubis87 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

Fijn om te horen dat je door de belwachtrij heen bent gekomen.
Je zou verwachten dat zo'n per ongeluk verstuurde foutieve e-mail ook makkelijk een follow up kan krijgen met een oepsie, dit was niet de bedoeling er is niets aan de hand.
Nou idd, dit was het minste wat je even kon doen. Zeker als je app en website er uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius77
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 19:49
Goed om te lezen dat er meer zijn met exact dezelfde problemen. Mail met melding dat er een probleem is zou ik inderdaad wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 11:06
Darius77 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:07:
Goed om te lezen dat er meer zijn met exact dezelfde problemen. Mail met melding dat er een probleem is zou ik inderdaad wel verwachten.
Komt net binnen. Een melding op hun website, of andere (social) media kanalen had niet misstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-10 21:47
Inderdaad net binnen:

Beste meneer ,

Vandaag ontving u ten onrechte één of meerdere e-mails met als onderwerp 'Er is een tegenrekening toegevoegd'. Deze zijn foutief door ons verzonden, onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Evi van Lanschot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:09
Nu ook op de frontpage:

Vermogensbeheerder stuurt door storing klantmails dat tegenrekening is gewijzigd

Vermogensbeheerder Evi van Lanschot heeft door een storing klanten gemaild dat hun tegenrekeningen waren aangepast. De website, het inlogportaal en de klantenservice zijn daarna overspoeld door bezorgde klanten. De mailstoring gaf dus een ddos-effect.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Pagina: 1