Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjkuipers
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 07-10 11:10
Hallo,

Ik heb 5 jaar geleden een herseninfarct gehad en loop nu inmiddels 5K en meer stappen per dag.

IK zie de advertenties en reviews van de hypershell en denk dat het misschien een goed idee is om ook minder valide mensen in het testprogramma op te nemen.

Kan ik misschien nog aan het testprogramma worden toegevoegd?

Gr.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-10 17:02

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners

PM Tweakers Partners

Dank voor je bericht!

Helaas is de inschrijvingstermijn voor het Hypershell Testpanel reeds verstreken en zijn de vijf beschikbare plekken reeds gevuld.

Wel hebben we contact met Hypershell opgenomen naar aanleiding van de comments onder het artikel. Hieruit bleek dat er met grote interesse naar dit product wordt gekeken door personen met een fysieke beperking. Zij kwamen met het volgende statement terug:

Regarding physical limitations: if these are due to aging or lack of exercise causing weakness, Hypershell is appropriate and can help users build confidence in physical activity.

However, if limitations are caused by illness, past severe injuries, or serious sports injuries, for safety reasons the device must only be used under the assessment and supervision of a doctor or health professional.

Ze houden dus wel een slag om de arm wanneer het gaat om medische toepassingen. Deelname aan het testpanel zou in dit geval onder medische supervisie plaats moeten vinden.

Ik kan me wel goed voorstellen dat een dergelijk product jou enorm zou helpen, dus houd de site goed in de gaten, we hopen binnen een maand de eerste gebruikersreviews op Tweakers terug te zien.

Robin