Wij hebben een proffesional website bij XS4ALL. Nou wil ik daar MySQL ophebben --> dat heb ik gedownload en in de map usr/local/mysql/ gezet. Wat moet ik nu verder doen om het te laten werken via PHPMyAdmin? Van die handleiding die bij mySQL zit snap ik helemaal geen ene biet. Wie kan mij helpen?
Heb je de moeite genomen bij XS4all te rade te gaan hoe je mysql moet gebruiken?
waarschijnlijk moeten zij dat namelijk voor je aanzetten.
waarschijnlijk moeten zij dat namelijk voor je aanzetten.
Dat heb ik al gedaan maar ze geven geen support op dat gebied, die eikel zei dat ze maar tot een bepaald level gaan!
joopie in de house !!
dat MySQL er zo opzetten heeft geen zin want dat is gewoon de windows versie die je er hebt opgezet. Zei runnen dat MySQL wel (in linux versie
) en dan maak jij daar een connectie mee via phpMyAdmin !
dat MySQL er zo opzetten heeft geen zin want dat is gewoon de windows versie die je er hebt opgezet. Zei runnen dat MySQL wel (in linux versie
Verwijderd
Dat xs4all niet verder gaat dan hun servicelevel vind ik niet vreemd hoor. Als ik iets download en ik snap niet hoe ik het moet installeren kan ik microsoft toch ook niet bellen of zij het ff voor me installeren?Op dinsdag 18 september 2001 19:18 schreef HansWiegel het volgende:
Dat heb ik al gedaan maar ze geven geen support op dat gebied, die eikel zei dat ze maar tot een bepaald level gaan!
Niet dat ik het voor xs4all op ga nemen hoor, maar persoonlijk vind ik die install manual van mysql erg goed, en ik heb laatst gewoon letterlijk de installatie procedure overgenomen dmv knippen en plakken en het werkte direct.
Als je het niet snapt en het lukt je ook niet dan is het misschien verstandig om het uit te besteden aan iemand? Niet lullig bedoel hoor, maar als je database niet goed is geinstalleerd kan dat nogal wat lullige dingen op gaan leveren
Succes
Pagina: 1