Hallo allemaal, ik zou graag jullie feedback willen hebben.
Ik heb ongeveer 7 jaar geleden een pc zelf in elkaar gezet en ben weken bezig geweest met research.
Graag zou ik de research tijd willen verkorten
en jullie hulp willen inschakelen.
Gezien dat er de komende maanden een hoop leuke spellen uit komen ben ik opzoek naar een nieuwe pc die de games beter aan kan.
Op dit moment draai ik op een video kaart van nvidia ( 2060) en merk ik dus dat ik tegen dingen aan loop.
Video kaart kan niet alles meer goed aan en om die te vervangen moet ik ook gelijk de rest vervangen (cpu etc).
Dus vandaar dat ik jullie hulp nodig heb met het uitzoeken van een pc/hardware om de komende 5+ jaren weer mee te kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het grootste gedeelte zal ik de pc gebruiken voor het gamen.
Op dit moment heb ik een pc van bijna 7 jaar oud en ik merk dat ik steeds minder games kan spelen op settings die ik zou willen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum zal rond de 2200euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen, de oude pc zal ik gaan gebruiken als opslag pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou graag de nieuwste games op max settings willen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment heb ik een intel pc maar jaren lang AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
NA.
Ga je overklokken?
Nee zeker niet.
Wat verwacht je van ons?
Na wat jaren er uit geweest te zijn ( niet weten wat nu beter is etc) vraag ik jullie om hulp, ik ben niet merk vast maar zou graag de nieuwste spellen kunnen spelen op max setting.
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt van wat ik zou willen hebben, kunnen jullie kijken voor mij of dit haalbaar is?
Ik heb ongeveer 7 jaar geleden een pc zelf in elkaar gezet en ben weken bezig geweest met research.
Graag zou ik de research tijd willen verkorten
Gezien dat er de komende maanden een hoop leuke spellen uit komen ben ik opzoek naar een nieuwe pc die de games beter aan kan.
Op dit moment draai ik op een video kaart van nvidia ( 2060) en merk ik dus dat ik tegen dingen aan loop.
Video kaart kan niet alles meer goed aan en om die te vervangen moet ik ook gelijk de rest vervangen (cpu etc).
Dus vandaar dat ik jullie hulp nodig heb met het uitzoeken van een pc/hardware om de komende 5+ jaren weer mee te kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het grootste gedeelte zal ik de pc gebruiken voor het gamen.
Op dit moment heb ik een pc van bijna 7 jaar oud en ik merk dat ik steeds minder games kan spelen op settings die ik zou willen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum zal rond de 2200euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen, de oude pc zal ik gaan gebruiken als opslag pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou graag de nieuwste games op max settings willen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment heb ik een intel pc maar jaren lang AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
NA.
Ga je overklokken?
Nee zeker niet.
Wat verwacht je van ons?
Na wat jaren er uit geweest te zijn ( niet weten wat nu beter is etc) vraag ik jullie om hulp, ik ben niet merk vast maar zou graag de nieuwste spellen kunnen spelen op max setting.
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt van wat ik zou willen hebben, kunnen jullie kijken voor mij of dit haalbaar is?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900X Boxed | € 317,10 | € 317,10 |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 680,99 | € 680,99 |
1 | Behuizingen | DeepCool CG530 4F | € 68,99 | € 68,99 |
1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm ARGB | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF552C40BB2AK2-64 | € 188,01 | € 188,01 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 127,- | € 127,- |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 121,61 | € 121,61 |
1 | Interne SSD's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 190,99 | € 190,99 |
Totaal | € 1.949,58 |