"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
/f/image/as8R4jZt9NNozsOQord7oHZR.png?f=fotoalbum_large)
Dus ik denk niet dat het aan je browser ligt.
Edit: @Meg En ook niet aan die .Adv want die zie ik wel.
Sowieso is het probleem niet zozeer dat "Laatste Nieuws" boven de datum staat, want dat staat altijd bovenaan. Maar dat de dinsdag datumstempel op 20:00 van de vorige dag gezet wordt.
[ Voor 21% gewijzigd door Llopigat op 07-10-2025 00:40 ]
De code die de datumheaders genereert houdt daar geen rekening mee en denkt '7 oktober heb ik nog niet getoond, dus dat moet nu eerst even voor ik het artikel toon'.
En bij abonnees wordt al die logica ook gedaan, maar verbergen we achteraf de .adv-artikelen. Waarbij die datumheader dan dus blijft staan
Ik heb het zelf ook niet eerder gezien en deze logica hebben we ondertussen bijna een jaar, dus het is vrij ongebruikelijk dat .adv-artikelen om die tijd komenMeg schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:26:
Haha, het was mij ook niet eerder opgevallen, maar zodra er een normaal nieuwsbericht komt zou het goed moeten gaan na 00:00?
En inderdaad, ieder willekeurig artikel met dezelfde publicatiedatum zou het hebben voorkomen, vandaag die review van 6:00u.