"Laatste nieuws" toont boven datum na 00:00

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
De frontpage van Tweakers
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat het laatste nieuws gewoon onder de juiste datum staat.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCu9tA3rSUuWXw9DQSDmApn6YkQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vfy6I5f0xTUZwKweXlReSOoV.png?f=fotoalbum_large
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Safari op MacOS, idem op iPhone met Safari.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Zou het ermee te maken hebben dat ik deze .adv niet zie? .plan: Dit zijn de allerbeste Amazon Prime Big Deals: 5 zeer scherp geprijsde...

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Haha ik kwam hier net om het te melden. Zelfde op Linux met Firefox en ook met Chrome:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy5dyPjmbv70M8_D5hDcDCZ1t7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/as8R4jZt9NNozsOQord7oHZR.png?f=fotoalbum_large

Dus ik denk niet dat het aan je browser ligt.

Edit: @Meg En ook niet aan die .Adv want die zie ik wel.

Sowieso is het probleem niet zozeer dat "Laatste Nieuws" boven de datum staat, want dat staat altijd bovenaan. Maar dat de dinsdag datumstempel op 20:00 van de vorige dag gezet wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Llopigat op 07-10-2025 00:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Komt wel door die .adv, die heeft als publicatiedatum 7 oktober 0:00. Maar omdat we niet met een advertentie willen starten, komt ie op de 5e plek (en omdat adverteerders wel zichtbaar willen zijn komt ie ook niet lager).

De code die de datumheaders genereert houdt daar geen rekening mee en denkt '7 oktober heb ik nog niet getoond, dus dat moet nu eerst even voor ik het artikel toon'.

En bij abonnees wordt al die logica ook gedaan, maar verbergen we achteraf de .adv-artikelen. Waarbij die datumheader dan dus blijft staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Maar er is dus geen fix voor als je zo volg @ACM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

@Meg het is wel te fiksen, maar nogal een edge case... dus of we het willen fiksen is een andere vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Haha, het was mij ook niet eerder opgevallen, maar zodra er een normaal nieuwsbericht komt zou het goed moeten gaan na 00:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Meg schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:26:
Haha, het was mij ook niet eerder opgevallen, maar zodra er een normaal nieuwsbericht komt zou het goed moeten gaan na 00:00?
Ik heb het zelf ook niet eerder gezien en deze logica hebben we ondertussen bijna een jaar, dus het is vrij ongebruikelijk dat .adv-artikelen om die tijd komen :)

En inderdaad, ieder willekeurig artikel met dezelfde publicatiedatum zou het hebben voorkomen, vandaag die review van 6:00u.
Pagina: 1