Goedemiddag, hopelijk is dit het juiste forum,
Gisteren viel mijn PC opeens uit en bleef die zichzelf aan en uit zetten in een cirkel, of hij liep vast op 'Preparing automatic repair'.
Ik dacht Windows installer vanaf een USB te laden om het op te lossen, maar dat lukt telkens niet. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Windows opnieuw installeren vanaf een USB, secure en fast boot disabled.
- BIOS geupdate
- Windows boot USB getest op een laptop, daar werkt ie prima
- MemTest gebruikt om RAM te testen, geen errors
- SSD fysiek uit het moederbord gehaald
- Alle verschillende USB poorten geprobeerd, alle andere USB apparaten eruit gehaald.
- De boot drive met zowel Rufus en Media Creation Tool gemaakt
- Legacy USB is aan in de BIOS
- Ik heb mijn PC nooit geoverclocked
- Ik weet zeker dat de juiste Windows versie op de USB staat
Met geen van deze dingen heb ik enige vooruitgang geboekt, als ik vanaf de Windows USB boot laad hij het Windows logo heel even en dan loopt hij vast, of hij komt in een oneindige aan/uit loop. Op mijn laptop gaat ie gelijk door naar de installer van Windows.
Specs:
Intel Core i7-13700F
16GB DDR5 4.800MT/s
GeForce RTX 4060 Ti
1TB SSD
Zouden jullie mee kunnen denken in een oplossing?
Alvast bedankt.
Gisteren viel mijn PC opeens uit en bleef die zichzelf aan en uit zetten in een cirkel, of hij liep vast op 'Preparing automatic repair'.
Ik dacht Windows installer vanaf een USB te laden om het op te lossen, maar dat lukt telkens niet. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Windows opnieuw installeren vanaf een USB, secure en fast boot disabled.
- BIOS geupdate
- Windows boot USB getest op een laptop, daar werkt ie prima
- MemTest gebruikt om RAM te testen, geen errors
- SSD fysiek uit het moederbord gehaald
- Alle verschillende USB poorten geprobeerd, alle andere USB apparaten eruit gehaald.
- De boot drive met zowel Rufus en Media Creation Tool gemaakt
- Legacy USB is aan in de BIOS
- Ik heb mijn PC nooit geoverclocked
- Ik weet zeker dat de juiste Windows versie op de USB staat
Met geen van deze dingen heb ik enige vooruitgang geboekt, als ik vanaf de Windows USB boot laad hij het Windows logo heel even en dan loopt hij vast, of hij komt in een oneindige aan/uit loop. Op mijn laptop gaat ie gelijk door naar de installer van Windows.
Specs:
Intel Core i7-13700F
16GB DDR5 4.800MT/s
GeForce RTX 4060 Ti
1TB SSD
Zouden jullie mee kunnen denken in een oplossing?
Alvast bedankt.