Hi,
Het is mij opgevallen dat mijn computer van zel opstart. Dus elke morgend zie ik hem ook aanstaan. Ik dacht even te checken wat er in de eventviewer/logboeken staat en deze staat vol met foutmeldingen:
/f/image/y8W1ANVMUtEFeoeO3UD9gKFI.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet hoe ik best deze foutmeldingen samen kan meedelen dus ik zal een paar even anders hier manueel meedelen. Mocht iemand hier weten hoe ik deze allemaal kan meedelen laat dit gerust weten:)
Foutmeldingen:
Het is mij opgevallen dat mijn computer van zel opstart. Dus elke morgend zie ik hem ook aanstaan. Ik dacht even te checken wat er in de eventviewer/logboeken staat en deze staat vol met foutmeldingen:
/f/image/y8W1ANVMUtEFeoeO3UD9gKFI.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet hoe ik best deze foutmeldingen samen kan meedelen dus ik zal een paar even anders hier manueel meedelen. Mocht iemand hier weten hoe ik deze allemaal kan meedelen laat dit gerust weten:)
Foutmeldingen:
In de naamomzetting voor de naam audienceexposure.com is een time-out opgetreden omdat geen van de geconfigureerde DNS-servers reageert.
In de machtigingsinstellingen application-specific wordt de machtiging Launch niet verleend aan Local voor de COM-servertoepassing met CLSID
Windows.SecurityCenter.WscDataProtection
en APPID
Unavailable
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (Using LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Unavailable SID (Unavailable). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.
In de machtigingsinstellingen application-specific wordt de machtiging Launch niet verleend aan Local voor de COM-servertoepassing met CLSID
Windows.SecurityCenter.SecurityAppBroker
en APPID
Unavailable
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (Using LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Unavailable SID (Unavailable). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.
Windows.SecurityCenter.WscBrokerManager
en APPID
Unavailable
Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 5 van bron Firefox Default Browser Agent niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.
Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.
De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:
0x80070005 in mozilla::default_agent::RegisterTask:260
De aanvraag wordt niet ondersteund