Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:48
Mede-auteurs:
  • SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27

SiNTeK

• doobieters
  • Laatst online: 01:34

doobieters

Welkom in het centrale topic voor aanbiedingen, kortingsacties, cashback-tips en winkelervaringen rondom TCL televisies. Van instapmodellen tot high-end MiniLED TV’s zoals de populaire C745, C805, C845 en C955 (C6K, C7K / C8K-serie). Hier verzamelen we alles wat met kopen en besparen te maken heeft.

🛒 Waarom een apart topic?

TCL is in Nederland relatief nieuw en nog volop in opkomst, maar internationaal al jaren een grote speler, vaak met een sterke prijs-kwaliteitverhouding. De afgelopen tijd barstte het algemene TCL-topic (in het subforum Beeld en Geluid) al van de interessante deals, cashbacktips, buitenlandse aanbieders en prijsvergelijkingen. *knip* Offtopic

Dit topic is er dus speciaal voor:
  • 📉 Actuele aanbiedingen en prijsdalingen
  • 💰 Cashback-acties, kortingscodes, winkeltrucs
  • 🚚 Verzendtips en ervaringen met (buitenlandse) webshops
  • 💡 Ervaringen met aankopen via België, Duitsland, Frankrijk, etc.
  • 🏷️ Refurbished / outlet / tweedekans-deals
🔍 Vragen als: “Waar koop ik de 65C8K het goedkoopst?” zijn niet de bedoeling, doe je eigen onderzoek!

→ Het gaat hier dus expliciet om het koopproces. Voor beeldkwaliteit, instellingen en technische vragen verwijs ik graag naar het algemene TCL TV-topic.

🔥 Laatste populaire deals (voorbeeld)

📆 Datum📺 Model🛒 Winkel💸 Prijs🧠 Opmerking
okt '25C845 65"Amazon.de€949MiniLED, HDMI 2.1, 2000 nits, topdeal
sep '25C745 55"Bol.com€579Game topper met 144Hz
sep '25C805 75"Mediamarkt BE€1.299 - €100 cashback🇧🇪 Cashback via TCL België
→ Werk deze lijst vooral samen bij!

📌 Nuttige links

🧠 Topicregels

• Houd het on-topic: aanbiedingen, kortingsacties, winkelervaringen
  • Vermijd technische vragen over beeldkwaliteit of instellingen → daarvoor is het Beeld en Geluid-topic
  • Respecteer de regels van het subforum Aanbiedingen & Kortingscodes
Laat je tips, ervaringen en vragen hieronder achter. Samen halen we het meeste uit onze euro’s. 💸
Heb je ergens een scherpe aanbieding gespot? Deel ‘m!

[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 06-10-2025 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals Jorgen in "[TCL TV's] Ervaringen & Discussie" ook meldde was een overleg wel gewenst geweest. Zo geef je aan dat winkelervaringen hier ontopic zijn, terwijl we daar de shopreviews voor hebben. Daarnaast zie ik, zoals @Jorgen ook zelf aangaf, een topic voor een specifiek merk televisies niet iets toevoegen, daar had beter een algemeen topic voor gemaakt kunnen worden. Ook een sneer richting de moderatie had niet per se gehoeven in de TS.

Ik doe dit topic dan ook (voor nu) op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 06-10-2025 12:04 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.