"newbie" Msi K7t turbo "lock"

Pagina: 1
Acties:

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 21:59

Solid Seal

Drones, 3D printen

Topicstarter
Hi, ik ben een newbie op gebied van oc-en
en ik lees weleens iets van "lock" en "unlock".
nou is mijn vraag :wat is dat en is mijn MoBo dat ook of moet ik datzelf doen????

www.dronepilotennederland.nl

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dat heeft niets met je moederbord te maken maar met je processor, in je sig staat een Duron 800, die zijn standaard locked, dus die moet je als het goed is nog unlocken, gebruikde search voor meer info :)

20*350ZO45°

Verwijderd

Een processor kan gelockt zijn. Dwz dat een multiplieraanpassing op je moederbord geen invloed heeft op de processor.

• Solid Seal

Solid Seal

Drones, 3D printen

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 18:59 schreef lusch.com het volgende:
Een processor kan gelockt zijn. Dwz dat een multiplier aanpassing op je moederbord geen invloed heeft op de processor.
Dat kan wel zo zijn ja
want als ik de Mp hoger zet (bijv. op 10) dan start mijn compu niet meer op :? :(

• Solid Seal

Solid Seal

Drones, 3D printen

Topicstarter
Ik ga misschien toch de AMDathlon 1400 halen maar is die niet gelocked zo niet ga ik die lekker OC-en

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 19:01 schreef Solid_Seal2 het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn ja
want als ik de Mp hoger zet (bijv. op 10) dan start mijn compu niet meer op :? :(
Dat lijkt meer op een niet gelockt multiplier. Als je CPU gelockt is en je verandert de multiplier dan zou je geen verschil moeten merken. Als je hem van 8 naar 10 zet loopt je cpu dus op 1 ghz. Misschien kan je cpu het niet aan zal je iets lager moeten proberen. Probeer dus 8.5 maar eens.

• Solid Seal

Solid Seal

Drones, 3D printen

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 19:05 schreef lusch.com het volgende:

[..]

Dat lijkt meer op een niet gelockt multiplier. Als je CPU gelockt is en je verandert de multiplier dan zou je geen verschil moeten merken. Als je hem van 8 naar 10 zet loopt je cpu dus op 1 ghz. Misschien kan je cpu het niet aan zal je iets lager moeten proberen. Probeer dus 8.5 maar eens.
Ga ik ff doen
Btw... als ik de fsb hoger zet (bijv. 110) dan draait ie op 840Mhz

Verwijderd

Mensen mensen...het staat allemaal zo duidelijk in de FAQ....ik zou zeggen copy en past eens wat...ben zelf te lui namelijk.
Pagina: 1