Hallo,
Wij hebben thuis 2 rolluiken die nu mbv kaku open of dicht gedaan worden. (2 × ASUN-660 + 1 x AWMT-003).
Opzich werkt dat al ruim 10 jaar probleemloos.
Er is echter een nadeel en dat is dat ze alleen helemaal open of helemaal dicht kunnen, je kunt ze dus niet op de ventilatie- of kierstand zetten.
Wij hebben voor een draadloze oplossing gekozen omdat beide rolluiken op een andere groep zitten.
Er is geen bedrading vanaf de schakelaar naar de luiken. Er is geen bedrading bij de schakelaar, de kaku schakelaar werkt op een batterij.
Nu vroeg ik mij af:
1- Kan ik een Shelly 2PM bedienen met een Shelly BLU Wall Switch 4?
2- Kan ik dan de rolluiken wel op de ventilatiestand zetten?
3- Ik neem aan dat ik met 1 wall switch 2 2PM's kan schakelen?
4- Als bovenstaande mogelijk is, heb ik dan nog een hub oid nodig?
5- En, voorlopig, als laatste: wij hebben Berker schakelaars, welke adaptor zou passen? Gira/Merten, Legrand, Busch-Jaeger of geen van allen?
Alvast vriendelijk dank.
Wij hebben thuis 2 rolluiken die nu mbv kaku open of dicht gedaan worden. (2 × ASUN-660 + 1 x AWMT-003).
Opzich werkt dat al ruim 10 jaar probleemloos.
Er is echter een nadeel en dat is dat ze alleen helemaal open of helemaal dicht kunnen, je kunt ze dus niet op de ventilatie- of kierstand zetten.
Wij hebben voor een draadloze oplossing gekozen omdat beide rolluiken op een andere groep zitten.
Er is geen bedrading vanaf de schakelaar naar de luiken. Er is geen bedrading bij de schakelaar, de kaku schakelaar werkt op een batterij.
Nu vroeg ik mij af:
1- Kan ik een Shelly 2PM bedienen met een Shelly BLU Wall Switch 4?
2- Kan ik dan de rolluiken wel op de ventilatiestand zetten?
3- Ik neem aan dat ik met 1 wall switch 2 2PM's kan schakelen?
4- Als bovenstaande mogelijk is, heb ik dan nog een hub oid nodig?
5- En, voorlopig, als laatste: wij hebben Berker schakelaars, welke adaptor zou passen? Gira/Merten, Legrand, Busch-Jaeger of geen van allen?
Alvast vriendelijk dank.