Toon posts:

Voltage Mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eepz

jongens wete jullie een url waar ik een how to of revieuw kan vinden voor een voltage mod van het mb pcchips M805LR

dat zou ik echt moeten hebben want heb alles al geprobeerd en is het enige wat ik nog kan doen om mijn durob 800 hoger te krijgen :) en ik heb de search al gevonden en moest er nog iets staatn gimme than :)

thx

Verwijderd

denk niet dat er veel te vinden zal zijn voor een pcchips bordje ...

Verwijderd

Topicstarter
daar mee ben ik natuurlijk veel he :(

Verwijderd

Doe het als 1e op een Pcchips Bord en schrijf een review,

Word een held :)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Pak een accu, rode knijper op de ene kant, witte op de andere...

Dan maar een flauw genitje.. Ik heb best lang gezocht voor je, maar er is voor zover ik kon vinden niks bekend om zo'n bordje een beetje op te stoken.

Verwijderd

Topicstarter
pff ik weet het ze mijn mb is gewoon brol van de wibra of zo iets. alle ma ik krijg mijn duron ook al niet hoger door multiplier en met potlootstreepjes start ie gewoon niet op zelf niet op een 850 damn nooit geluk :(

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Je kan het ook nog Hardware matig proberen, weet niet of je dat al hebt geprobeerd.. Hier een paar links..

Vcore instellingen
Multiplier instellingen

:)

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

1.06GHz is anders niet zo slecht voor een Duron 800 hoor. Om nou voor 50MHz je moederbord op het spel te zetten...

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
tja ik wil tot een 1100 geraken ze zeker al moet ik er een nieuw mb voor kopen maar ik wil de voltage mod proberen

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit dat nu met potloodlijntjes verbinden of zo en alleen maar de l7 lijntjes en geen andere of zo :
Afbeeldingslocatie: http://www4.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/images/vid.gif

please help

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 18 september 2001 21:06 schreef KillerBee het volgende:
hoe zit dat nu met potloodlijntjes verbinden of zo en alleen maar de l7 lijntjes en geen andere of zo :
[afbeelding]

please help
Dat lijntjes verbinden op je proc, geeft geloof ik maar max 1.85 volt, geloof ik
Pagina: 1