klopt`t dat er alleen een test game met de optie multiplayer is, of is er ook een demo waar je gewoon mee kan klooien? laat`t ff weten aub gamers 
groetjes rob bvd
groetjes rob bvd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
yep, singleplayer lijkt me veel interessanter bij dat spel...Op dinsdag 18 september 2001 19:02 schreef wizzardrobbie het volgende:
ja vaag is dat man dat ze alleen een tester hebben in de vorm van een multiplayer ,,,toch?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ja alleen jammer als je maar 1 pc hebt heOp dinsdag 18 september 2001 19:05 schreef flagg het volgende:
Vind ik ook, het is een redelijk uitgebreid spel, het zou makkelijker zijn wanneer je ff met bots rond zou kunnen rennen, om zo wat functies, opties en aanverwanten te testen.
Is nu vrij chaotisch tijdens multiplayer, ik wacht dus ff op de singleplayertest voordat ik er weer mee aan de gang ga.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq