Toon posts:

return of castle wolf,,,, alleen multiplayer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klopt`t dat er alleen een test game met de optie multiplayer is, of is er ook een demo waar je gewoon mee kan klooien? laat`t ff weten aub gamers :)
groetjes rob bvd

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Tis volgens mij alleen multiplayer... had 'm gisteren even gedownt.
Ook maar meteen geprobeerd maar toen ik wat rondliep en hij ging schokken bij de open ruimtes heb ik 'm meteen weer afgezet :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
ja vaag is dat man dat ze alleen een tester hebben in de vorm van een multiplayer ,,,toch? :?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 18 september 2001 19:02 schreef wizzardrobbie het volgende:
ja vaag is dat man dat ze alleen een tester hebben in de vorm van een multiplayer ,,,toch? :?
yep, singleplayer lijkt me veel interessanter bij dat spel...

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Valt wel mee. Om zaken zoals netwerkcode, netwerkstabiliteit te testen en om in een multiplayer het balans goed te krijgen gebruik je liefst een grote groep.
Een singleplayer game kan je wel met de inhouse testers balanceren.

edit : Het is ook een TEST, geen demo. Dus om te testen , niet om het spel te laten zien :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vind ik ook, het is een redelijk uitgebreid spel, het zou makkelijker zijn wanneer je ff met bots rond zou kunnen rennen, om zo wat functies, opties en aanverwanten te testen.

Is nu vrij chaotisch tijdens multiplayer, ik wacht dus ff op de singleplayertest voordat ik er weer mee aan de gang ga.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 19:05 schreef flagg het volgende:
Vind ik ook, het is een redelijk uitgebreid spel, het zou makkelijker zijn wanneer je ff met bots rond zou kunnen rennen, om zo wat functies, opties en aanverwanten te testen.

Is nu vrij chaotisch tijdens multiplayer, ik wacht dus ff op de singleplayertest voordat ik er weer mee aan de gang ga.
ja alleen jammer als je maar 1 pc hebt he :?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je kan ook zelf een server opzetten, dan kan je alleen en rustig het level verkennen. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1