Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er verschillende games op spelen op vrij hoge graphics bijvoorbeeld microsoft flight sim en gta
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer tussen de 1500 en 2000 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Alles bij elkaar (dus met verzendkosten etc.) Ongeveer 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede gpu en cpu maar dit is mijn eerste keer dus ik heb hier niet heel veel verstand van
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Mijn droom pc is microsoft flight sim op hoge graphics spelen en geen lag hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar volgens mij is amd het beste maar ook hier heb ik niet veel verstand van
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Het merk maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik 2tb ruimte wil
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Grootte en geluid maakt mij echt niks uit energie verbruik eigenlijk ook niet
Ga je overklokken?
nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil wel de maximum prestaties voor mijn budget
hier volgt mijn build tot nu toe:
Wat verwacht je van ons?
- is iets overkill of blijft iets achter?
- gaat alles werken?
Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil niet te veel meer betalen als iets maar iets beter is in kwaliteit
Ik wil er verschillende games op spelen op vrij hoge graphics bijvoorbeeld microsoft flight sim en gta
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer tussen de 1500 en 2000 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Alles bij elkaar (dus met verzendkosten etc.) Ongeveer 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede gpu en cpu maar dit is mijn eerste keer dus ik heb hier niet heel veel verstand van
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Mijn droom pc is microsoft flight sim op hoge graphics spelen en geen lag hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar volgens mij is amd het beste maar ook hier heb ik niet veel verstand van
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Het merk maakt me niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik 2tb ruimte wil
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Grootte en geluid maakt mij echt niks uit energie verbruik eigenlijk ook niet
Ga je overklokken?
nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil wel de maximum prestaties voor mijn budget
hier volgt mijn build tot nu toe:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- | € 449,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 158,99 | € 158,99 |
1 | Videokaarten | XFX Swift AMD Radeon RX 9070 XT Triple fan Gaming Edition | € 639,99 | € 639,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,90 | € 32,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 130,22 | € 130,22 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 121,99 | € 121,99 |
Totaal | € 1.762,89 |
- is iets overkill of blijft iets achter?
- gaat alles werken?
Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil niet te veel meer betalen als iets maar iets beter is in kwaliteit
[ Voor 41% gewijzigd door Jenoo op 05-10-2025 15:54 . Reden: build erin zetten ]