vastlopende app Puzzelfit op iPad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grandmaster
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06-10 12:22
Mijn vrouw en ik gebruiken de puzzelfit app van bndestem met heel veel genoegen op onze ipad air (beiden een eigen ipad). Echter de afgelopen paar dagen loopt deze app steeds vast. Kent iemand ditzelfde probleem en is daar een oplossing voor.

ondernomen acties
-------------------------
ipad complete reset
app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
besturingssysteem geupdate

andere apps lijken vrijwel allemaal prima te werken, zelfs de zware van forge of empires.

terzijde; op mijn android smartphone werkt puzzelfit uitstekend, maar dat is wel een klein scherm dus wil ik graag de ipad weer aan de gang hebben

iPad OS 18.7.1

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo te zien is die app net een paar dagen geleden geupdatet. Misschien zit daar een bug in? Als er een bug report-mogelijkheid is, doe dat zodat de ontwikkelaars op de hoogte zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npold
  • Laatst online: 08-10 10:44
bij mij loopt de app ook steeds vast, Iphone 13 met de meest recente update en meest recente update van puzzelfit-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grandmaster
  • Laatst online: 06-10 12:22
zijn er nog meer puzzelfit spelers die dit probleem herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:18
grandmaster schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:22:
zijn er nog meer puzzelfit spelers die dit probleem herkennen?
Ik ken de app niet maar als je naar de app store gaat> beoordelingen en die sorteert op meest recent dan regent het klachten over vastlopers

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWiersma13
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 06-10 22:44
Ik sluit me aan bij de vorige melders. Na de update loopt de app compleet vast en niets helpt tot nu toe om dit te tackelen. Wat mij betreft mag de update teruggedraaid worden door Puzzelfit als ze niet snel met een bugfix kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadJo80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:52
goeie tip, dan draai ik die update nog maar even niet. Want ik puzzel ook veel in die app op iOS.
Pagina: 1