Mijn vrouw en ik hebben de zelfde Samsung, alleen die van mij geeft een probleem.
Ik kan op beide toestellen de gallerij met foto's bekijken.
Als ik die van mijn vrouw aansluit op de PC via USB dan krijg ik als eerste wat ik wil doen zoals overdracht...
Als ik dat bevestig dan zie ik in de verkenner de map waar de foto's in staam en kan ze benaderen.
Dit alles lukt bij mij niet, ik krijg de vraag niet na het aansluiten, ik kan wel zien in de verkenner dat de telefoon aangesloten is, maar zie geen map waar de foto's in staan.
Ik vraag dit omdat ik alles graag weer naar de PC wil kopiëren.
Het heeft wel gewerkt, maar er zal wel ergens een vinkje te veel of te weinig staan.
Ik heb beide toestellen ook naast elkaar gehad maar zal wel iets vergeten zijn.
Wie helpt mij op weg?
Ik kan op beide toestellen de gallerij met foto's bekijken.
Als ik die van mijn vrouw aansluit op de PC via USB dan krijg ik als eerste wat ik wil doen zoals overdracht...
Als ik dat bevestig dan zie ik in de verkenner de map waar de foto's in staam en kan ze benaderen.
Dit alles lukt bij mij niet, ik krijg de vraag niet na het aansluiten, ik kan wel zien in de verkenner dat de telefoon aangesloten is, maar zie geen map waar de foto's in staan.
Ik vraag dit omdat ik alles graag weer naar de PC wil kopiëren.
Het heeft wel gewerkt, maar er zal wel ergens een vinkje te veel of te weinig staan.
Ik heb beide toestellen ook naast elkaar gehad maar zal wel iets vergeten zijn.
Wie helpt mij op weg?
/f/image/37wjZmbIDMCqvH21T7UDO1l4.png?f=fotoalbum_large)