Franse president bekritiseert sociale media en lakse aanpak…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 16:56
Artikel: nieuws: Franse president bekritiseert sociale media en lakse aanpak door Europa
Auteur: @JaspB

Beste Jasper,
Ik vraag me af wat een dergelijke artikel nog met tweaking of tech te maken heeft...
Er wordt nu wel heeeel breed ingezet op nieuws.

Tweakers begint imho steeds meer een doorgeefluik te worden voor NU.nl
Als die-hard tweaker betreur ik dit. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ehm, social media is grotendeels in handen van techbedrijven, en heeft een enorme invloed op de techwereld.

Er worddt al 20+ jaar nieuws over social media gepost op Tweakers. En terecht, gezien de tech-impact hoort het imho gewoon thuis.

Als je zo'n artikel niet interessant vind: er is niemand die je dwingt het te openen. Ik heb ook wel een artikelen ie me niet boeien, die klik ik dan simpelweg niet aan en ga door naar de volgende.

Dat JIJ iets niet interessant of relevant vind, wil niet zeggen dat het dat meteen voor iedereen niet is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:06

JaspB

Nieuwsredacteur
Beste Firestormer,
Ik snap dat dit soort politieke dingen ver van tech lijken te staan, iig van (zelf?) tweaken van techzaken. Toch meen ik dat dit nieuwswaardig is voor Tweakers (en tweakers).
Naast bovenstaande moeten er natuurlijk ook zeker onderwerpen/artikelen zijn en blijven die echt de die-hard tweaker beroeren!
Zoals misschien dit over manipuleren (soort van tweaken, haha) van AI-browser Comet, wat tot datalekken kan leiden? nieuws: AI-browser van Perplexity lekt data via kwaadaardige prompt verstopt ...
😊

Mvg,
Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 16:56
Hey Jasper,
Tech heeft natuurlijk enorm veel raakvlakken met allerlei onderwerpen die niet per se direct met tech te maken hebben. Maar ik merk dat de dingen die voor mij belangrijk zijn steeds verder ondergesneeuwd raken door randzaken — het wordt gewoon moeilijker vindbaar/leesbaar.

Deze reactie is niet specifiek gericht op jou als persoon of op jouw artikelen; ik heb hier in het verleden ook wel eens meldingen over gedaan. Daarnaast zijn er platformen die hun berichtgeving gaan verpolitiseren — gelukkig is dat hier nog niet het geval. Maar dat zou ik wel zonde vinden.