Hallo allemaal,
Ik overweeg een nieuwe vaatwasser, en de modellen ETNA VWV240ZWA en ETNA VWV440ZWA trekken mijn aandacht. Voordat ik een keuze maak, ben ik erg benieuwd naar ervaringen van mensen die één van deze apparaten hebben (gehad), in het bijzonder wat betreft:
Wasresultaat en drogenresultaat
Energie en waterverbruik is minder van belang.
Als je deze vaatwasser hebt, wil je dan iets laten weten over:
1. Hoe lang draai je ’m en in welke stand?
2. Hoeveel bestek/pannen/zware stukken gebruik je doorgaans in één keer?
3. Heb je de droogfase zelf aangepast (bijv. extra verwarmen, of met de deur op een kier)?
4. Zijn er nadelen die je bent tegengekomen (zoals kalk, vlekken, tijdsduur, geluid)?
Bij de consumentenbond scoren deze etna respectievelijk voor wassen een 7.9 vs een 8 en voor drogen een 9.1 vs een 7.8. (Hoofdprogramma)
Komt dat een beetje overheen met jullie ervaringen
Ik hoor graag jullie ervaringen! Alvast bedankt.
Mvg
Sam
Ik overweeg een nieuwe vaatwasser, en de modellen ETNA VWV240ZWA en ETNA VWV440ZWA trekken mijn aandacht. Voordat ik een keuze maak, ben ik erg benieuwd naar ervaringen van mensen die één van deze apparaten hebben (gehad), in het bijzonder wat betreft:
Wasresultaat en drogenresultaat
Energie en waterverbruik is minder van belang.
Als je deze vaatwasser hebt, wil je dan iets laten weten over:
1. Hoe lang draai je ’m en in welke stand?
2. Hoeveel bestek/pannen/zware stukken gebruik je doorgaans in één keer?
3. Heb je de droogfase zelf aangepast (bijv. extra verwarmen, of met de deur op een kier)?
4. Zijn er nadelen die je bent tegengekomen (zoals kalk, vlekken, tijdsduur, geluid)?
Bij de consumentenbond scoren deze etna respectievelijk voor wassen een 7.9 vs een 8 en voor drogen een 9.1 vs een 7.8. (Hoofdprogramma)
Komt dat een beetje overheen met jullie ervaringen
Ik hoor graag jullie ervaringen! Alvast bedankt.
Mvg
Sam
[ Voor 3% gewijzigd door pannalicour op 04-10-2025 21:03 ]