Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bella82
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:01
Lange tijd geleden had ik het geluk gehad om destijds een Microsoft365 E5-tenant via het CDX-programma aan te vragen waardoor ik nu dus al jaren een Microsoft365 E5-tenant gebruik voor testdoeleinden. Een dergelijk iets probeer ik nu ook voor mijn collega's te krijgen maar helaas gaat dit niet meer op deze manier.

Maar volgens mij kan dit nog wel via een "Visual Studio Professional standard"-subscription ingeregeld worden:

https://visualstudio.microsoft.com/vs/pricing/?tab=paid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3xC_sc9yUek_zdX4XvhD-ZCOH0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bFmyDw4Ntu6TRIo1yY84hG0h.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0N43K8f7fVAVSaCZ2FzJWbg67w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUhQk69wx0nxR4xi5naqBsPW.png?f=fotoalbum_large

Maar ik hoop dit toch nog door één van jullie geverifieerd te krijgen :*)
Of zijn er alsnog betere/goedkopere alternatieven?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47
Wel ja, er zit een E5 tenant, met beperkingen, bij een Visual Studio subscription. Vraag is vooral wat je er mee wenst te doen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:10

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Alle mogelijkheden om een 365 Developer tenant te krijgen staan in de volgende link:

Microsoft 365 Developer Program FAQ

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bella82
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:01
Blokker_1999 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 02:18:
Wel ja, er zit een E5 tenant, met beperkingen, bij een Visual Studio subscription. Vraag is vooral wat je er mee wenst te doen.
Niet developen maar ik wil het voor de rest laten gebruiken als speeltuin en als omgeving om certificeringen te oefenen en te behalen(MS-102, MD-102 etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Question Mark schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:52:
Alle mogelijkheden om een 365 Developer tenant te krijgen staan in de volgende link:

Microsoft 365 Developer Program FAQ
Accepteren ze inmiddels weer aanvragen voor mensen die niet meteen honderden euro’s betalen voor een Visual Studio abonnement?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Gr4mpyC3t schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:10:
[...]

Accepteren ze inmiddels weer aanvragen voor mensen die niet meteen honderden euro’s betalen voor een Visual Studio abonnement?
Voor zover ik weet niet. Laatste blog die ik daarover gelezen heb (tijdje terug alweer), is dat die er ook niet weer gaan komen..

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

bella82 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:20:
[...]

Niet developen maar ik wil het voor de rest laten gebruiken als speeltuin en als omgeving om certificeringen te oefenen en te behalen(MS-102, MD-102 etc).
Is het dan niet veel goedkoper om een tenant met één of twee licenties in gebruik te gaan nemen? Kost je (afhankelijk van de licentie) ook de kop niet... En dat zal meer dan voldoende zijn voor die examens...

Pagina: 1