Oproep Nederlandse Mandrake gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 20:06
Hoi allemaal,

Voor degenen die het nog niet weten, Mandrake 8.1 zit er hard aan te komen. De Nederlandse vertalingen van de programma's die erbij zitten houden alleen nog zwaar te wensen over. Daarom een oproep om allemaal de enquete op:

http://www.mandrakeforum.com/survey.php?sid=7

in te vullen!

En voor je het vraagt, ikzelf ben de afgelopen week hard bezig geweest om de NL DrakX module te updaten (van ~35% naar 85% gegaan, zie http://www.linux-mandrake.com/l10n/nl.php3 )!
Mensen die mee willen helpen met localization (l10n) moeten natuurlijk wel genoeg van Linux afweten en de Nederlandse taal enigszins beheersen... :*

Verwijderd

Gedaan! Ik wil ook wel wat meehelpen, maar daarover mailen ze nog.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Mmm, wel leuk en aardig, maar een OS in't nederlands sucked zwaar, ik heb heel eventjes de NL language packs voor kde 2.2 geinstalled gehad, helemaal GEK werd ik :(
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel fijn vinden (n00bs die geen engels kunnen)...
Vul de enquete evengoed nog wel in, om je een plezier te doen, ik gebruik niet eens mdk, kan je na gaan ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Mandrake ruled, ten minste, in het engels wel ;)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op dinsdag 18 september 2001 20:02 schreef hezik het volgende:
Mandrake ruled, ten minste, in het engels wel ;)
Disagree, ook in het engels niet :)
Het is een leuke newbie distro, maar niet voor de personen die echt willen weten waar ze mee bezig zijn.

Verwijderd

Blijkbaar weet jij dat niet want dan zou je ook weten dat voor de 'kenner' het weinig uitmaakt welke distro je neemt..

• Mystiq
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 13:12
Op woensdag 19 september 2001 01:22 schreef Dualdude het volgende:

[..]

Disagree, ook in het engels niet :)
Het is een leuke newbie distro, maar niet voor de personen die echt willen weten waar ze mee bezig zijn.
Ja duh! Daarom moet er juist een NL versie van komen ;)
Pagina: 1