Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuw game systeem ter vervanging van mijn huidige Ryzen 3600 + GTX 1080 build. Mikkend op 144Hz 1440p in titels zoals PoE2, WoW, BF6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige tobo/muis/display natuurlijk, de hardware van het systeem mag compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Jullie advies!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk gebonden, ik vind de Fractal North een mooie kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luid, daarom had ik gezocht naar alternatieve case fans die als het goed is wat stiller zijn. Maar vooral hier graag jullie advies. Wellicht de CPU koeler omwisselen voor een AIO? Ik heb geen flauw idee.
Ga je overklokken?
Nee. Volgens mij is undervolten tegenwoordig interessanter vanwege het stroomvebruik?
Wat verwacht je van ons?
De laatste check, kan er nog wat extra performance uitgeperst worden? Zijn er nog stillere fans die binnen budget blijven?
Ook heb ik gekeken naar RGB, het lijkt mij mooi om gele/bruine tinten te combineren met het glazen alternatief. Maar ik kon niet bepalen of de AIO van Arctic Freezer III in de kast paste i.c.m. het RAM. Dat zou blijkbaar vrij krap worden had ik gelezen.
Nieuw game systeem ter vervanging van mijn huidige Ryzen 3600 + GTX 1080 build. Mikkend op 144Hz 1440p in titels zoals PoE2, WoW, BF6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige tobo/muis/display natuurlijk, de hardware van het systeem mag compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Jullie advies!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk gebonden, ik vind de Fractal North een mooie kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luid, daarom had ik gezocht naar alternatieve case fans die als het goed is wat stiller zijn. Maar vooral hier graag jullie advies. Wellicht de CPU koeler omwisselen voor een AIO? Ik heb geen flauw idee.
Ga je overklokken?
Nee. Volgens mij is undervolten tegenwoordig interessanter vanwege het stroomvebruik?
Wat verwacht je van ons?
De laatste check, kan er nog wat extra performance uitgeperst worden? Zijn er nog stillere fans die binnen budget blijven?
Ook heb ik gekeken naar RGB, het lijkt mij mooi om gele/bruine tinten te combineren met het glazen alternatief. Maar ik kon niet bepalen of de AIO van Arctic Freezer III in de kast paste i.c.m. het RAM. Dat zou blijkbaar vrij krap worden had ik gelezen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 311,- | € 311,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 140,- | € 140,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16G | € 789,- | € 789,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 136,20 | € 136,20 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,29 | € 32,29 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 25,50 | € 25,50 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart, 120mm | € 7,63 | € 7,63 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 130,47 | € 130,47 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 153,20 | € 153,20 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 120,39 | € 120,39 |
Totaal | € 1.845,68 |