Inlogproblemen na bios update.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 14:20
Goeiemorgen,

Ik heb een vervelend probleem.

Ik heb gister mijn bios moeten updaten ivm met het spelen van een game.

Het updaten is gelukt, maar ik kom vervolgens niet meer in Windows. Zoals op de foto's is te zien.
Echter heb ik heel erg vervelend nadeel. En dat is dat mijn email adres waar ik mee inlog, een jaar geleden gehackt is en tevens ook verwijderd is. Dus ik kan daar geen gebruik meer van maken.

Nu is het zo, dat er veel belangrijke documenten in staan, zakelijk en privé.
Gelukkig kan ik nog wel inloggen met een ander account, maar daar staat niks in.

Is er een mogelijkheid om dit probleem te omzeilen en dat ik gewoon kan inloggen?
Want Windows opnieuw installeren doe ik liever niet.

Ik heb echt al van alles geprobeerd. Ben er uren lang mee bezig geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ca4PnG-R_BHa2sek_6ZHK0D_WkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OTgWOoKpVDr32BQDFmCn5pzJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iOCX_POT31pFEu80TqJnmgEhtAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jcmXWSmbdqCxPyT8ypPPGpBO.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 18:18
Ik denk dat het komt omdat het hotmail.com is en niet .nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rafler schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:15:
Ik denk dat het komt omdat het hotmail.com is en niet .nl
Ik denk dat het best nog eens .nl kan zijn, die kon je vroeger althans ook registeren. Probeer maar eens naar hotmail.nl te browsen, dan zul je zien dat je bij Microsoft uitkomt.

Ik vind het daarnaast best zorgelijk dat je zaken in een profiel hebt staan waarvan het emailadres(?) dat eraan gekoppeld is ivm een hack is opgeheven en je dus de boel niet overgezet hebt of een backup ervan hebt...

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 03-10-2025 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Als je op "pincode instellen" klikt kom je op het inlogscherm van hotmail terecht begrijp ik?

[ Voor 85% gewijzigd door souljah1h op 03-10-2025 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Phlar Waarom heb je in vredesnaam al je privégegevens online staan? Hier, maar ook in je profiel. Je schreeuwt er zo om om gephished (of dus gehackt) te worden. :X

Je kunt met een ander administrator account waarschijnlijk nog wel bij de gegevens van het getroffen account. Anders via een live-CD, aangenomen dat je BitLocker niet actief hebt.

Maar inderdaad, het door blijven werken op een niet-bestaand Microsoft account is niet heel snugger geweest.

[ Voor 51% gewijzigd door Room42 op 03-10-2025 08:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 14:20
@CH4OS Hotmail.nl kon gewoon gebruikt blijven worden, ondanks dat je er niet meer mee kon registreren.
En ja, ik weet het. Ik had destijds de boel moeten overzetten.

@souljah1h Dat klopt, maar kan er niks mee, want het adres bestaat niet meer.

@Room42 Bedankt dat je me hier op attendeert. Maar dat mail adres wat je daar ziet staan, werkt niet meer.
En nee, het is niet heel snugger geweest. Maar ja, iedereen maakt fouten he😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Phlar schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:47:
[...]
@Room42 Bedankt dat je me hier op attendeert. Maar dat mailadres wat je daar ziet staan, werkt niet meer.
En nee, het is niet heel snugger geweest. Maar ja, iedereen maakt fouten, hè? ;)
Maar de rest van de gegevens wel.

Maar goed, zie ook de rest van mijn post om bij je gegevens te komen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1