Flexibele poort oprit - creativiteit gewenst

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lies09
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 10:43
Hoi lezer,

Voor onze oprit van circa 4 meter breed zou ik graag een flexibele poort/hekwerk willen maken. Flexibel omdat ik het daarmee kan afzetten zodat mijn kinderen ook aan de voorkant van het huis veilig kunnen spelen (en niet op de stoep kunnen komen), maar tevens makkelijk weg te halen valt (idealiter opklapbaar of iets dergelijks) omdat het niet elk moment nodig is.

Wie heeft er een geniaal ontwerp / idee waarmee ik met niet veel materiaal (en geld?) een degelijke 'poort'/ hekwerk kan creëren? Het hoeft dus niet echt hoog te zijn. 1 meter is al voldoende.

Dus het moet voldoen aan:
- Circa 4 meter breed en 1 meter hoog
- flexibel en daarmee makkelijk weg te halen
- Degelijk, want het moet niet omvallen en wel als afsluiting fungeren
- Niet te duur

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

:w

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wat bedoel je met flexibel? Heb je een foto (of tekening) van de situatie?

Normaal gesproken heb je gewoon een poort die (al dan niet elektrisch) open draait of open schuift, en daarin is het ook heel goed mogelijk om dat in twee delen te doen. Als je zelf kunt lassen kun je voor een 100-200 euro wel wat maken, anders wordt het vrij snel vrij duur.

Goedkoopste oplossing die ik me kan bedenken als je iets wil dat je helemaal weg kunt pakken is 3 van die vierkante paal ijzers halen, 3 paaltjes halen, en dan een paar van die oprol traphekjes eraan: https://www.bol.com/nl/nl...ateriaal/9300000111192619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-10 17:50
Zoek je niet gewoon een "Vouwpoort"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:59
Aangezien wij geen inzicht hebben in jouw financiële situatie: Wat zou je er maximaal voor willen uitgeven?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonina
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:13
Een schuifpoort?

Of eerder zo iets? Een schaarpoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:26
Uitrekbaar windscherm?. Is in verschillende maten en configuraties verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mis hier je eigen inzet, er zijn genoeg voorbeelden zoals sommige Tweakers hierboven al aandragen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.