Problemen inloggen zonnet/contact zonnet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williebuis
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 02-10 13:30
Mijn vraag
Ik heb een abonnement bij zonnet met een doorstuur service van mijn oude email van zonnet. Nou hebben ze de site veranderd en als ik nu wil inloggen krijg ik alleen maar dat ik naar een onveilige omgeving ga. Ik kan dus niet door naar mijn mail.
Op de site van zonnet staat een telefoonnummer dat niet in gebruik is. Het contactformulier verstuurd hij niet vanwege een foutmelding. Hoe kom ik in contact met zonnet??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Telefoonnummer ( niet in gebruik) contactformulier werkt niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14

lier

MikroTik nerd

Gebruik je deze link?
https://webmail.zonnet.nl/ (hierop krijg ik geen foutmelding)

En dit telefoonnummer?
026 – 36 20 997 ("dit nummer is niet in gebruik")

Is er geen correspondentie over veranderingen geweest?
Valt me wel op dat hun website ontzettend traag is.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williebuis
De link die jij mij stuurt werkt wel voor mijn oude email adres van zonnet. Daar komt niks meer binnen omdat ik een abonnement heb voor het doorsturen van die mail. Ik heb al 3 jaar een nieuw emailadres ( eindigend op info.nl ) en daar kan ik nu dus niet meer in. Op hun site ( die sinds gisteren ook veranderd is) moet ik dus op de tab webmail met eigen domeinnaam inloggen...en dan krijg ik die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williebuis
Het is mij gelukt, telefoonnummer deed het en ik kreeg iemand vd klantenservice. Door omzetten website ervaren ze veel problemen. Nu dus een linkje gekregen om toch bij mijn mail te komen.

[ Voor 60% gewijzigd door Williebuis op 02-10-2025 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:58
Misschien een idee om nu alles om te gaan zetten naar iets wat toekomstbestendiger is.
Stel je kan opeens totaal niet meer bij je mailbox (oude email) is dit toch wel vervelend.

[ Voor 3% gewijzigd door Jim423 op 03-10-2025 22:33 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazimo
  • Laatst online: 08-10 15:58
Hallo Williebuis, ik krijg steeds nummer niet in gebruik. Hoe kan er bij jou dan iemand opnemen ? Ik kan nu al een week niet in mijn mailbox en heb al 4x een bericht gestuurd zonder enige reactie ! Schandalig voor een betaalde service. Is die link die je ontvangen hebt alleen voor jou mail of meer algemeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21
Volgens de kvk is InterNLnet houder van de handelsnaam "Zonnet", misschien helpt het met heb contact op te nemen:
https://internl.net/contact-opnemen/

Die club is een grote trip down memory lane met handelsnamen als Zonnet, Versatel, Vuurwerk internet, HostingDiscounter....

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazimo
  • Laatst online: 08-10 15:58
Dank je Fred, ik ga eens contact opnemen
Pagina: 1