Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal hoofdzakelijk worden gebruikt voor algemene doeleinden. Dus internetten, e-mail en documenten maken; eigen voor huis, tuin dus keuken, dus familie gebruik. Verder moet het mogelijk zijn om af en toe game op 1080P te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet een vast bedrag, maar de computer moet zeker weer jaren vooruit kunnen. Zelf denken we aan 1000-1200 euro exclusief licenties. De computer zal zelf in elkaar worden gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een 3,5 inch harde schijf met SATA-aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geschikt door dagelijks gebruik maar ook voor een game op 1080P.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor merken als Asus, Intel, AMD, Corsair, Kingston. Zelf heb ik wat samengesteld (zie onderaan).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voldoende capaciteit voor de komende jaren. Qua energieverbruik niet overdreven. Mag compact van formaat zijn. Een ATX-moederbord voegt weinig toe.
Ga je overklokken?
Nee wordt niet toegepast.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie voor mij beoordelen of de samenstelling zo mogelijk is? Voldoet dit aan mijn eisen en/ of voorkeuren? Is het geschikt voor het gebruik waarnaar ik vraag? Kan het misschien goedkoper met dezelfde prestaties?
Alvast bedankt voor jullie tijd, moeite en energie.
Mocht er niet iets missen of niet duidelijk zijn zeg het maar!
Hieronder mijn samenstelling:
De computer zal hoofdzakelijk worden gebruikt voor algemene doeleinden. Dus internetten, e-mail en documenten maken; eigen voor huis, tuin dus keuken, dus familie gebruik. Verder moet het mogelijk zijn om af en toe game op 1080P te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet een vast bedrag, maar de computer moet zeker weer jaren vooruit kunnen. Zelf denken we aan 1000-1200 euro exclusief licenties. De computer zal zelf in elkaar worden gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een 3,5 inch harde schijf met SATA-aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geschikt door dagelijks gebruik maar ook voor een game op 1080P.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor merken als Asus, Intel, AMD, Corsair, Kingston. Zelf heb ik wat samengesteld (zie onderaan).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voldoende capaciteit voor de komende jaren. Qua energieverbruik niet overdreven. Mag compact van formaat zijn. Een ATX-moederbord voegt weinig toe.
Ga je overklokken?
Nee wordt niet toegepast.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie voor mij beoordelen of de samenstelling zo mogelijk is? Voldoet dit aan mijn eisen en/ of voorkeuren? Is het geschikt voor het gebruik waarnaar ik vraag? Kan het misschien goedkoper met dezelfde prestaties?
Alvast bedankt voor jullie tijd, moeite en energie.
Mocht er niet iets missen of niet duidelijk zijn zeg het maar!
Hieronder mijn samenstelling:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Tray | € 157,99 | € 157,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 101,99 | € 101,99 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 373,99 | € 373,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 125,11 | € 125,11 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black (2023) | € 24,87 | € 24,87 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C40BBK2-16 | € 56,91 | € 56,91 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 87,- | € 87,- |
1 | Interne SSD's | WD Blue SN5000 1TB | € 66,67 | € 66,67 |
Totaal | € 994,53 |
[ Voor 0% gewijzigd door hb96 op 01-10-2025 22:03 . Reden: Typo ]