Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Al dat gedoe over die HK...zwaar overdreven allemaal, ZO leuk is het helemaal niet, puberaal gedrag meestal.
Techfora = alles behalve SU, LA, NSTM, SG en HK, staat vast wel ergens in een FAQ
Techfora = alles behalve SU, LA, NSTM, SG en HK, staat vast wel ergens in een FAQ
Alles behalve General Chat + LA en SU
Wrong: TMF is een techforum.Op dinsdag 18 september 2001 18:04 schreef hdd het volgende:
Alles behalve General Chat + de hele hoofgroep waar LA in zit(weet effe de naam niet)
[topic=192344/1/100]
Hierboven staat het overigens genoemd
Thx 4 die info, maar ehhh misschien is het gewoon wel LEUK? om ff te geinen? Ik zag een topic die alleen maar geopend was met het bericht KOEIEEEE . krijg je nog de leukste dingen (en plaatjes) van, ik vind het iig wel kewlOp dinsdag 18 september 2001 18:04 schreef MREn het volgende:
Al dat gedoe over die HK...zwaar overdreven allemaal, ZO leuk is het helemaal niet, puberaal gedrag meestal.
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
[ot]Op dinsdag 18 september 2001 18:03 schreef Tobiaz iets
Lekker origineel icoon heb je he?
Verwijderd
gewoon rustig posten in de techfora..dan kom je dr vanzelf wel..
O GOD, wanneer komt die dag
Niet ovedrijven he, zo bijzonder is die HK nu ook weer niet....Op dinsdag 18 september 2001 18:29 schreef _Sanniej_ het volgende:
gewoon rustig posten in de techfora..dan kom je dr vanzelf wel..
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
hehe, ik weet 
heb nog steeds geduld, en ben de rest van de tweakers (hopelijk) niet tot last.
heb nog steeds geduld, en ben de rest van de tweakers (hopelijk) niet tot last.
Voor sommigen is HK het doel van GoT. Eerst een beetje serieus meelullen in de techfora om vervolgens de access te krijgen in HK. Daarna wordt er niet of nauwelijks meer gepost in de techfora.
Meestal gaat het toch nergens over (uitzonderingen zijn er!). Ik vind dat het weer wat teveel de vrije loop krijgt de laatste tijd.
Maar ja, wie ben ik...
Meestal gaat het toch nergens over (uitzonderingen zijn er!). Ik vind dat het weer wat teveel de vrije loop krijgt de laatste tijd.
Maar ja, wie ben ik...
Pagina: 1