Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Draadloze headset primair gebruik om te gamen.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mn headset eigenlijk voor alles, films, games, muziek. Ik heb hem vaak meerdere uren achter elkaar op.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op dit moment een Steelseries Arctis Pro Wireless, de kwaliteit van het plastic laat te wensen over, hoewel nog niet stuk nu gaan de earcups langzaamaan meer wiebelen. Ik heb geen merkvoorkeuren, ik ben vooral op zoek naar een headset wat een stevige constructie heeft een meerdere jaren mee kan gaan. Headset hoeft ook geen ingebouwde microfoon te hebben, ik kan deze wel apart kopen. Mocht deze er wel bij zitten dan graag op een manier dat ik hem kan verbergen of af kan nemen. Graag wil ik dat de headset draadloos is, of dat via Bluetooth of via radio is maakt me niet heel veel uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen verdere vragen, ben vooral benieuwd naar persoonlijke ervaringen.
Ik zoek een?
Draadloze headset primair gebruik om te gamen.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mn headset eigenlijk voor alles, films, games, muziek. Ik heb hem vaak meerdere uren achter elkaar op.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op dit moment een Steelseries Arctis Pro Wireless, de kwaliteit van het plastic laat te wensen over, hoewel nog niet stuk nu gaan de earcups langzaamaan meer wiebelen. Ik heb geen merkvoorkeuren, ik ben vooral op zoek naar een headset wat een stevige constructie heeft een meerdere jaren mee kan gaan. Headset hoeft ook geen ingebouwde microfoon te hebben, ik kan deze wel apart kopen. Mocht deze er wel bij zitten dan graag op een manier dat ik hem kan verbergen of af kan nemen. Graag wil ik dat de headset draadloos is, of dat via Bluetooth of via radio is maakt me niet heel veel uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen verdere vragen, ben vooral benieuwd naar persoonlijke ervaringen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig