Toon posts:

Hulp nodig met Jetway 663AS PRO v1.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dat ik een Jetway 663AS PRO moederbord heb en wel met versie 1.0 .
Ik krijg dit moederbord maar niet juist ingesteld.
Bij spellen krijg ik helemaal geen beeld, vastlopers of mis ik menu's. In de forum database staan een aantal oplossingen voor de 663AS v1.0, nu weet ik niet die oplossingen ook gelden voor mijn mobo.

Van alles heb ik al geprobeerd:
bios-instellingen: AGP :2x, vcore: 1.75 (ipv 1.69),
AGP aperture: 32M,
video bios shadow: disabled,
geheugen instellingen: 100Mhz.
windows 98 se: detonator drivers geinstalleerd,
VIA 4in1 v4.33

Graag reacties op dit probleem, ik heb geen verdere inspiraties meer voor oplossingen...|:(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46
Probeer geheugen eens op cas 3-3-3? :) Sideband off? Officiele intel/amd/via/andere drivers geinstalleerd? Geen overbodige software er op?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jij hebt niet veel mazzel:

de 663as was goed. de 663 as pro rev 1.1 ook. de 1.0 is in sommige gevallen niet stabiel te krijgen. met een duron zal hij het zeker wel doen. ik heb genoeg ervaring met die dingen. het is een foute serie geweest en hij is ook maar enkele weken in produktie geweest toen kwamen ze er achter dat hij niet goed was.

ik zou overigens vcore eens op 1.82 zetten dat kun je nog proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen maar de nieuwste drivers geinstalleerd (en de orginele drivers van Jetway, omdat de site www.jetway.com.tw al weken plat ligt), windows 98se en een spel (Shogo) geinstalleerd.

"de 663as was goed. de 663 as pro rev 1.1 ook. de 1.0 is in sommige gevallen niet stabiel te krijgen."
bedoel je hiermee de 663AS, de 663AS PRO of misschien wel beide?

"met een duron zal hij het zeker wel doen"
ik heb een duron: 900Mhz.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet helemaal bekend met cas 3-3-3. Deze geheugenopties staan niet letterlijk in de bios. Kan iemand mij vertellen welke opties dit zijn??

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog wat ideetjes??

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf nog hoop houden dat iemand nog een oplossing heeft. Wie offert zich op??
Pagina: 1