Zie topic. Zie http://paragonxls.xs4all.nl en dan links onder op about klikken. Het werkt hier perfext in ie6 maar in Netscape 6.1 komt ie gedeeltelijk achter een iFrame te staan en in Opera 5.12 ook maar daar is de tekst ook verdwenen?
[topic=232043/1]
|{ brrr }] |
Ik heb dus hetzelfde probleem, heeft iemand het al opgelost?
volgens mij kan het niet.
want borders van frames zijn als het ware een deel van je browser en je kan ook niet over je browser layers laten zien natuurlijk.
want borders van frames zijn als het ware een deel van je browser en je kan ook niet over je browser layers laten zien natuurlijk.
Is er een vorm van layer die je een sourcefile kan meegeven.
ilayer?
ik dacht dat dat gewoon een iframe was maar dan 1 die in NS werkt......voor de rest gewoon hetzelfde, maar dat kan ik mis hebben!
ik dacht dat dat gewoon een iframe was maar dan 1 die in NS werkt......voor de rest gewoon hetzelfde, maar dat kan ik mis hebben!
Ja maar die werkt toch weer niet in andere browsers.Op woensdag 19 september 2001 18:27 schreef Tangletje het volgende:
ilayer?
IE zet hem er wel over btw. Dus de z-index zal wel goed zijn.
Die linkt naar een ander topic, en dat linkt weer terug hier heen. Schiet ook lekker op..Op woensdag 19 september 2001 14:52 schreef Yellow het volgende:
[topic=232043/1]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
klopt 
Maar verder weet dus niemand het?
Kan het misschien zoals hij al suggereerde met een 'ilayer' of is die puur voor NS....
Kan het misschien zoals hij al suggereerde met een 'ilayer' of is die puur voor NS....
Verwijderd
Ilayer is alleen handig voor NS 4.7, vanaf 6.x wordt dat niet meer ondersteund.Op donderdag 20 september 2001 08:06 schreef Tangletje het volgende:
klopt
Ging mij er meer om dat ze precies onder elkaar stonden in de topic lijstOp woensdag 19 september 2001 20:00 schreef OkkE het volgende:
[..]
Die linkt naar een ander topic, en dat linkt weer terug hier heen. Schiet ook lekker op..![]()
|{ brrr }] |
Hmm shit....nog andere oplossingen?Op donderdag 20 september 2001 08:45 schreef Shadow3333 het volgende:
[..]
Ilayer is alleen handig voor NS 4.7, vanaf 6.x wordt dat niet meer ondersteund.
die menu's van DHTMLcentral werken wel goed met layers of niet?
Verwijderd
idd, maar mocht je toch graag een iframe gebruiken dan kan je het altijd nog zo doen:Op donderdag 20 september 2001 13:35 schreef Tangletje het volgende:
Hmm shit....nog andere oplossingen?
die menu's van DHTMLcentral werken wel goed met layers of niet?
code:
1
2
3
4
5
| <iframe src="blaat.htm" width="250" height="250"> <ilayer src="blaat.htm"> <p>blaat blaat <a href="blaat.htm">blaaaaaat</a>.</p> </ilayer> </iframe> |
Op deze manier kan elke browser de inhoud bekijken van jouw iframe
ja ok, ik had het al op een manier opgelost zodat het altijd werkt, maar m'n menu gaat nog steeds onder m'n banner door bij sommige IE versies
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is er ook zo'n Coolmenu op DHTMCentral dat over frmaes heen gaat. Ik zal straks eens even kijken.Op donderdag 20 september 2001 14:39 schreef Tangletje het volgende:
ja ok, ik had het al op een manier opgelost zodat het altijd werkt, maar m'n menu gaat nog steeds onder m'n banner door bij sommige IE versies
Pagina: 1