ik heb een aune t1s en ben opzoek naar de PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaron.s
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-09 18:02
.

[ Voor 99% gewijzigd door jaron.s op 30-09-2025 18:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:53

DataGhost

iPL dev

Toch heel apart dat je niets vindt. Als ik Google naar "aune t1s voeding" krijg ik als eerste resultaat een productpagina van een Nederlandse webshop.

Edit: het is ook best belangrijk om de juiste typenummers te vermelden enzo, dat op je foto is geen T1s maar een T1se blijkbaar. Daar heb je een andere voor nodig: https://www.hifistudio79....7s-t1se-black-and-silver/
NB dat ik heel dit merk tot een paar minuten geleden nog niet kende én het apparaat niet vast heb kunnen houden.

[ Voor 51% gewijzigd door DataGhost op 30-09-2025 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaron.s
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-09 18:02
/

[ Voor 99% gewijzigd door jaron.s op 30-09-2025 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:53

DataGhost

iPL dev

Misschien handig om direct al te vermelden wat je precies wel en niet wilt in plaats van de aangedragen suggesties afschieten omdat wij dat niet konden ruiken. Volgens mij is degene die je linkt niet correct trouwens, dat is dezelfde die ik in eerste instantie ook linkte. Maar je moet het zelf weten.

Wat ik niet helemaal snap is dat je een buizen-DAC wilt gebruiken maar tegelijkertijd wel wilt besparen op de voeding. Dan zou ik dat ding persoonlijk lekker op marktplaats gooien en voor een paar tientjes iets simpels halen. Mocht je hier toch mee verder willen gaan moet je opzoeken wat de specs van de voeding precies zijn en wat de pinout is. Dan haal je iets wat datzelfde doet en knutsel je er zelf een kabel aan. Ik verwacht niet dat iemand voor een dergelijk niche-product een alternatieve voeding verkoopt omdat er eigenlijk geen afzetmarkt voor is. Maar wie weet heb je geluk op Aliexpress oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@jaron.s Het is niet de bedoeling om hele topics weer leeg te halen. Zo wordt de discussie onleesbaar en heeft niemand er meer iets aan. Gezien ook je eerdere topics van weinig inzet getuigen, gaat deze op slot

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.