Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden om te gamen (in 1440p). Daarbij speel ik dan voornamelijk de (relatief) zware games als RDR2, Cyberpunk 2077 etc. en wil ik graag voorbereid zijn op de toekomst (AAA games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het streefbedrag is €1.500,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. De balans budget/prestaties/toekomstbestendigheid is voor mij het belangrijkste (voor wie niet
).
Ga je overklokken?
(Nog) niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste PC-build. Ik ben dus erg zoekende naar, zoals hierboven beschreven, de balans budget/prestaties/toekomstbestendigheid. Alles is voor mij nieuw dus heb ik onderstaand lijstje samengesteld waarvan ik denk dat ik een eind zou moeten kunnen komen. Ik hoor graag wat jullie van het lijstje vinden, of jullie andere keuzes zouden maken (en waarom) en of er andere dingen zijn waar ik nog aan zou moeten denken.
De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden om te gamen (in 1440p). Daarbij speel ik dan voornamelijk de (relatief) zware games als RDR2, Cyberpunk 2077 etc. en wil ik graag voorbereid zijn op de toekomst (AAA games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het streefbedrag is €1.500,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. De balans budget/prestaties/toekomstbestendigheid is voor mij het belangrijkste (voor wie niet
Ga je overklokken?
(Nog) niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste PC-build. Ik ben dus erg zoekende naar, zoals hierboven beschreven, de balans budget/prestaties/toekomstbestendigheid. Alles is voor mij nieuw dus heb ik onderstaand lijstje samengesteld waarvan ik denk dat ik een eind zou moeten kunnen komen. Ik hoor graag wat jullie van het lijstje vinden, of jullie andere keuzes zouden maken (en waarom) en of er andere dingen zijn waar ik nog aan zou moeten denken.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 209,51 | € 209,51 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 158,26 | € 158,26 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 680,99 | € 680,99 |
1 | Behuizingen | Corsair Frame 4000D RS ARGB Zwart | € 104,- | € 104,- |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 A-RGB (Black) | € 38,05 | € 38,05 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 124,19 | € 124,19 |
1 | Interne SSD's | Lexar NQ790 2TB | € 110,67 | € 110,67 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.555,57 |
[ Voor 96% gewijzigd door JR25 op 30-09-2025 17:22 ]