Is mijn monitor kapot nu kapot?

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
hoi, ik heb al een soort topic lopen in windows related (als het aan win ligt) , maar volgens mij hoort DEZE meer hier thuis.

probleem:
Monitor doet het niet als hij in windows komt

Dit gebeurde nadat ik moest restarten en hij dus vastliep bij het afsluiten. toen maar met de reset knop. Hij gaat wel GOED naar Safe Mode.

wat moet ik nu doen zodat hij het wel goed doet in win2k normal? Kan hij opeens de gewone windows resolutie en 32bit kleuren niet meer aan?

ik draai altijd 1280*1024 32bit. monitor heeft het altijd aangekund.

• RelaXXinG
oplossing:
video drivers via safe mode geninstalleerd..

sluit topic maar..

wel erg vaag dat de monitor het opeens niet meer deed in win2k normal mode.

Verwijderd

Vermoedelijk was de resolutie toch hoger ingesteld, waarschijnlijk was het probleem ook verholpen als je in veilige modus de resolutie opnieuw had ingesteld. Dit probleem kom ik zeer regelmatig bij bedrijven (op kantoren) tegen dan heeft men met de resolutie zitten spelen :) :) ;) :+ ...

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

het moment dat je naar je desktop gaat een zwart scherm=irq conflict (99% van de keren :) )

maar wel vaag, want win2k zou daar geen problemen mee moeten hebben, naja, je kan altijd die 1% zijn :D

...gamen blijft leuk...

• RelaXXinG
Op dinsdag 18 september 2001 18:05 schreef malfa het volgende:
Vermoedelijk was de resolutie toch hoger ingesteld, waarschijnlijk was het probleem ook verholpen als je in veilige modus de resolutie opnieuw had ingesteld. Dit probleem kom ik zeer regelmatig bij bedrijven (op kantoren) tegen dan heeft men met de resolutie zitten spelen :) :) ;) :+ ...
ik heb niks aan de resolutie verandert. 1280*1024 zoals altijd.

trouwens hoe kan je in safe mode nou de resolutie in win2k normal mode veranderen?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n probleem gehad!!
Ik had mijn compleet nieuwe systeem net in elkaar geknutselt.
Vervolgens na veel geklooi via safemode de drivers er af geknikkert en het hele gebeuren nog een keer opnieuw geprobeerd. Daarna werkte het ineens wel????
Ik denk dat er dubbele drivers waren of sow.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Op dinsdag 18 september 2001 18:52 schreef larsieboy het volgende:
Ik heb ook zo'n probleem gehad!!
Ik had mijn compleet nieuwe systeem net in elkaar geknutselt.
Vervolgens na veel geklooi via safemode de drivers er af geknikkert en het hele gebeuren nog een keer opnieuw geprobeerd. Daarna werkte het ineens wel????
Ik denk dat er dubbele drivers waren of sow.
Das een irq conflict...als het niet werkt om met drivers te klooien moet je ff met de kaarten gaan schuiven...in andere pci slotjes steken enzo :)

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1