Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-alt-del-f4
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:07
Xiaomi heeft in China de 17 Pro Max gelanceerd. Mijn Oppo Reno 2Z uit 2020 is wel toe aan upgrade. Alleen heeft Xiaomi nog niet bekend gemaakt of en wanneer deze telefoon naar Europa komt. Nu zie ik online webwinkels die de telefoon aanbieden. Heeft iemand hier ervaring mee? Zitten hier nadelen aan?

In het kort mijn vraag:
Hoe kom ik aan een Xiaomi 17 Pro Max in Europa, of kan ik beter wachten totdat hij officieel beschikbaar is?

Beste antwoord (via ctrl-alt-del-f4 op 01-10-2025 23:07)

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:58
Een chinese xiaomi omzetten naar europe is sinds kort NIET meer mogelijk als je geen chinees burger bent. Je moet allerlei documenten aanleveren als bewijs dat je daadwerkelijk in china woont om de BL te kunnen unlocken

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Als je op xiaomi.eu kijkt zit je in de beste hoek voor deze informatie, en ook om de telefoon van Chinese naar niet Chinese software om te zetten.

Je kunt ook zelf prutsen ermee, zoals: Tweaking Oppo Find X8 Ultra (Chinese Firmware)) doet met een Chinese Oppo, maar dat gaat niet even soepel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:58
Een chinese xiaomi omzetten naar europe is sinds kort NIET meer mogelijk als je geen chinees burger bent. Je moet allerlei documenten aanleveren als bewijs dat je daadwerkelijk in china woont om de BL te kunnen unlocken