Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-10 23:01
Ik zoek een?
Android telefoon met goede camera

Wat is je budget?
Max rond de 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor social media en foto's. Op dit moment gebruik ik een Samsung A52S. Ik ben tevreden over deze telefoon, maar hij is op zijn einde. Wordt nu wat sloom en de opslag is vol. Batterij gaat ook steeds minder lang mee. Het zou fijn zijn als een nieuwe telefoon er qua camera op vooruit gaat. Een AUX ingang zou fijn zijn (i.v.m. aansluiten op elektrisch drumstel). Geen dealbreker, er zullen vast ook andere manieren zijn en anders gebruik ik daar mijn oude telefoon nog voor.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik kan ook niet goed beoordelen welke camera's er beter zijn dan wat ik nu heb. Geen eisen aan merk. Wel graag Android (of in elk geval geen Apple). Onbekendere merken mogen ook, zo heb ik lang geleden eens een Doogee gehad.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:24
In de Pricewatch kun je filteren op de diverse modellen, hoeveelheid opslag, en aansluitingen zoals 3.5mm:
categorie: Smartphones

Kijk ook naar wat exact je canera eisen zijn, er zitten vaak meerdere op een telefoon en dan is de 2de of 3de camera waardeloos qua kwaliteit op goedkopere telefoons. Maar als die niet belangrijk zijn... En hoe zit het met foto's in de avond of minder goed verlichte omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
Ja dat filteren lukt wel, maar niet als het om de camera gaat.

Ik heb nu een Samsung 52S en ik ben tevreden over die kwaliteit. Allleen ik heb geen idee hoe die specs in elkaar steken / wat ze betekenen. Dus ik weet ook niet goed hoe ik dat moet filteren in de pricewatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:18
Lees de bbgs door, al wordt het moeilijk om met dit budget de 52s hard te verslaan, MET een 3.5mm poort
Dat mobieltje was redelijk goed overall.

Dan zou uitvoering: Realme GT 7T, 12GB ram, 256GB opslag Zwart mogelijk iets kunnen zijn, maar wel met boven budget... (Week geleden 50 euro goedkoper, dus grote kans dat hij weer omlaag schiet als voorraad geleverd wordt).

[ Voor 55% gewijzigd door 99ruud99 op 01-10-2025 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
Thanks!
En mocht 3,5mm poort niet mogelijk zijn is dat ook geen ramp. Dan gebruiken we met drummen een oude telefoon!