Mijn vriendin is op zoek naar 2 nieuwe monitoren voor haar thuiskantoor. De bestaande monitoren zijn 2 Dell monitoren van 1080P en zijn inmiddels 10 jaar oud. En eentje heeft een paar rijen dode pixels.
De eisen zijn:
Of: uitvoering: Dell Pro Plus P2725DE Zwart Samen met een: uitvoering: Dell Pro Plus P2725D Zilver, Zwart
Het probleem is eigenlijk dat ik er niet uit kom of met deze setup de PC en de laptop beide aangesloten kunnen zijn en er dan geswitcht kan worden tussen beide. De KVM switch suggereert dat dat wel kan, maar als ik naar de aansluitingen kijk dan mis ik een USB-B poort, of een extra USB-C poort voor naar de PC.
Ook weet ik niet hoe de tekst weergave op deze monitoren is. Dat moet duidelijk, scherp, en rustig voor de ogen zijn.
Dus weet iemand of wat we willen kan met deze setup, of suggesties voor een betere setup?
De eisen zijn:
- Een USB-C aansluiting met laad functie voor naar de laptop. (Dell, Windows)
- Een Hub in de monitor voor USB en netwerk zodat het docking station ook weg kan.
- Aansluiting voor PC via Displayport en USB voor de hub en netwerk (of ook via een 2e USB-c aansluiting)
- Een ingebouwde KVM switch zodat er geswitcht kan worden tussen de laptop en de PC zonder kabels te wisselen.
- Ze heeft nu monitoren van 24", maar wil graag naar 27"
- Liefst een hogere resolutie. 1440P lijkt mij wel genoeg. Volledig 4K mag natuurlijk ook als dat in budget past.
- De wens is GEEN widescreen of ultra widescreen ofzo, maar 2 normale monitoren.
- Ze worden vooral gebruikt voor kantoorwerk. Outlook, Excel, Word. Het is dus belangrijk dat de letters goed en duidelijk leesbaar zijn.
- Ook belangrijk. Het budget is max €1000,- En dat is echt max. Liever wat goedkoper.
Of: uitvoering: Dell Pro Plus P2725DE Zwart Samen met een: uitvoering: Dell Pro Plus P2725D Zilver, Zwart
Het probleem is eigenlijk dat ik er niet uit kom of met deze setup de PC en de laptop beide aangesloten kunnen zijn en er dan geswitcht kan worden tussen beide. De KVM switch suggereert dat dat wel kan, maar als ik naar de aansluitingen kijk dan mis ik een USB-B poort, of een extra USB-C poort voor naar de PC.
Ook weet ik niet hoe de tekst weergave op deze monitoren is. Dat moet duidelijk, scherp, en rustig voor de ogen zijn.
Dus weet iemand of wat we willen kan met deze setup, of suggesties voor een betere setup?