Smal toetsenbord voor gevoelige vingertoppen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:38
Ik zoek een?
smal toetsenbord (75%) waarbij de toetsen geen "harde" eindslag hebben zodat mijn vingertoppen minder last hebben

Wat is je budget?
30-130 euro, evt. meer maar dan moet ik even toestemming vragen van de manager

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifiek merk, maar van die platte "plek"-toetsen ben ik wel genezen. Hoewel de toetsen van mijn lenovo thinkpad het best aardig doen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben een typische twee-vinger typer. Heb al 5 x een cursus gestart, maar na enkele uren later ben ik dermate overspannen dat ik de pc uit het raam wil gooien van frustratie! Als gevolg hiervan lig ik steeds (ongemerkt) te rammen op de toetsen wat mijn vingertoppen overgevoelig maakt. Daarnaast is mijn pols en schouder eens overbelast maar dat is opgelost met een fijne rechtopstaande muis en een smal toetsenbord. Dat smalle toetsenbord was ook dun evenals de travel die minimaal was en een harde eindgrens heeft. Ergo: auw aan mijn vingertoppen.....
Ik werk veel op de laptop maar als het even kan op een dynamische werkplek met een vast toetsenbord en mijn ergomuis (unimouse contour wireless).

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14:01
Misschien een hele vreemde, maar ik moest meteen denken aan Purekeys toetsenborden.
Als IT'er kom iik menigmaal bij zorginstanties, en ik zou deze toetsenborden aanduiden als....zompig?

Hele zachte toetsaanslagen.