Ik heb even de Asus 7700 geleend van een vriend van mij. Games en benchmarks lopen gewoon beter op mijn GF 2 MX dan zijn GeForce 2 GTS
Volgens mij is er iets niet helemaal 100% ofzo. Iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing?
Verwijderd
Hey, benchMarc!
Denk idd dat het aan de drivers ligt, btw- waarom heb je geen MsN meer, kan niet meer met je praten.
Owja... specs dan:
Asus A7V
AMD Duron 650 (ook getest op een T-bird 1400, nog steeds traag)
256 133mhz ram
terratec x-fire 1024 geluidskaart
30,7 7200rpm gig Maxtor HD
rest is onbelangrijk.
Nieuwste detonators installed, draait kut in zowel Win98 als WinXP (WinXP roels btw, ook voor games
)
Owja... en niet liggen zeiken van: Heb je goeie drivers installed? Goeie bios updates? Etc etc... Alles is het nieuwste van het nieuwste en die GF 2 GTS zou gewoon veel harder dan m'n GF 2 MX moeten gaan. In Max Payne is m'n MX gewoon zichtbaar beter
Ik zie dat ie bij de GTS veel meer hakkelt.
Nog id'en?
Install ff ICQ ofzo, 47291371 = m'n nummer.
Asus A7V
AMD Duron 650 (ook getest op een T-bird 1400, nog steeds traag)
256 133mhz ram
terratec x-fire 1024 geluidskaart
30,7 7200rpm gig Maxtor HD
rest is onbelangrijk.
Nieuwste detonators installed, draait kut in zowel Win98 als WinXP (WinXP roels btw, ook voor games
Owja... en niet liggen zeiken van: Heb je goeie drivers installed? Goeie bios updates? Etc etc... Alles is het nieuwste van het nieuwste en die GF 2 GTS zou gewoon veel harder dan m'n GF 2 MX moeten gaan. In Max Payne is m'n MX gewoon zichtbaar beter
Nog id'en?
Omdat MSN zuigt misschien? Wordt er ziek vanOp dinsdag 18 september 2001 18:57 schreef ExiRana het volgende:
Hey, benchMarc!Denk idd dat het aan de drivers ligt, btw- waarom heb je geen MsN meer, kan niet meer met je praten.
Verwijderd
dus volgens jou kan ik beter een
leadtek 64mb mx-400 kopen dan een v7700 32mb pure kaart
????help me out
leadtek 64mb mx-400 kopen dan een v7700 32mb pure kaart
????help me out
Verwijderd
Ik heb net een V7700 op me Asus A7V gedaan en het is flink brak... Ik ga me V7700 terug brengen en een Leadtek MX400 halen , is een stuk goedkoper en ik denk ook dat hij beter of iig hetzelfde zal presteren dan die V7700. Slechter kan namelijk niet....
Even wat stats:
V7700
1024x768x32 bij Tactical Ops = ong. 30 fps
Ben nu zowiezo op zoek naar een kaart die beter presteerd dan dit... iemand een idee ???
Even wat stats:
V7700
1024x768x32 bij Tactical Ops = ong. 30 fps
Ben nu zowiezo op zoek naar een kaart die beter presteerd dan dit... iemand een idee ???
Verwijderd
Nou zo te zien is het bij jullie behoorlijk bagger
Ik had er ook eerst last van even alles opnieuw geinstalleerd nieuwe via 4 in 1 drivers en toen de laatste detonater drivers en Het resultaat is dat mijn kaart een flink de bezem veegt met de mx400.
Ik weet zeker effe alles nijt installeren en blazen maar.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Ik had er ook eerst last van even alles opnieuw geinstalleerd nieuwe via 4 in 1 drivers en toen de laatste detonater drivers en Het resultaat is dat mijn kaart een flink de bezem veegt met de mx400.
Ik weet zeker effe alles nijt installeren en blazen maar.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Dus niet, ik kan geen nieuwere drivers installen, ik heb van alles het nieuwste
Drivers of geen drivers, de normale standaar drivers moeten de GF 2 MX ook zo wegvegen. Via drivers installed maar geen detonator drivers installed is misschien 10fps verlies. Dus je koopt een kaart van 300 piek meer omdat die 10fps sneller is dan de MX? Hmm... bij mij issie zelfs trager
Verwijderd
Ja maar heb je alles wel een keer opnieuw geinstalleerd.
het kan zijn dat de oude video drivers een conflict veroorzaken en dat daardoor je systeem zo'n lage FPS haalt.
en bij www.megagames.com kun je een GTS tweak downloaden.
Moet je ff goed kijken hij staat er echt waar want ik vermoed dat jij je GTS slecht hebt ingesteld.
Ik had dit eerst ook Namelijk dat een mx bijn de GTS inhaalde toen de Tweak gedownd en ineens 50 FPS meer soms wel veel meer. Toen noch ff overclock en mega fire. ik ben in GP3 nog nooit zo hard gegaan en operation flashpoint it kicks ass
het kan zijn dat de oude video drivers een conflict veroorzaken en dat daardoor je systeem zo'n lage FPS haalt.
en bij www.megagames.com kun je een GTS tweak downloaden.
Moet je ff goed kijken hij staat er echt waar want ik vermoed dat jij je GTS slecht hebt ingesteld.
Ik had dit eerst ook Namelijk dat een mx bijn de GTS inhaalde toen de Tweak gedownd en ineens 50 FPS meer soms wel veel meer. Toen noch ff overclock en mega fire. ik ben in GP3 nog nooit zo hard gegaan en operation flashpoint it kicks ass
Ik heb mijn GTS niet slecht ingesteld. Ik heb met GeForce Tweak alles gewoon goed ingesteld... goeie drivers installed... Sja ik vind het ook heel vaag. De oude videokaartdrivers zijn er gewoon af, heeft geen zak te maken met deze drivers.
Verwijderd
Nou ik heb dus ook een Asus v7700 dlx en een A7V... Ik draai de detonator drivers (4) en gebruikt geforce-tweak... Ik haal met 3dmark 2001 3800 punten en dat is helemaal niet verkeerd... Dit natuurlijk zonder in 3dmark2001 aan de settings te klooten...
En hoe draait hij bij die maat van je? Ook zo brak? draai eens een benchmark op zijn pc, en op die van jou 
Zeker te weten swaOp dinsdag 18 september 2001 19:49 schreef benchMarc het volgende:
[..]
[..]
Omdat MSN zuigt misschien? Wordt er ziek vanInstall ff ICQ ofzo, 47291371 = m'n nummer.
Verwijderd
Kunnen jullie niet eerst een benchmark draaien zoals 3dmark2001 ipv 1 spelletje??? Kan ik wat vergelijken... Hier hebben we geen hol aan
Verwijderd
Hij heeft iets veel beterz nu: ICQOp dinsdag 18 september 2001 18:57 schreef ExiRana het volgende:
Hey, benchMarc!Denk idd dat het aan de drivers ligt, btw- waarom heb je geen MsN meer, kan niet meer met je praten.
MSN
Ja, vast nou ik ben hem aan het laden, zie wel of het me lukt om die Icq erop te krijgen.Op woensdag 19 september 2001 14:32 schreef jbalk het volgende:
[..]
Hij heeft iets veel beterz nu: ICQ
MSN
Bij 4,66Mb loopt hij vast, heb verschilende servers geprobeerd en alemaal hetzelfde. Ik zal ook nooit vooruit komen in het leven.
Ik heb PRECIES Het zelfde!!
[topic=19715/3/25]
Daar had ik al een verhaaltje.... ook een benchmark score!
Ik snap er werkelijk geen *** van
[topic=19715/3/25]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Ook brak, hij heeft niet voor nix een GF 2 MX 400 gekocht nu...Op woensdag 19 september 2001 14:09 schreef Neejoh het volgende:
En hoe draait hij bij die maat van je? Ook zo brak? draai eens een benchmark op zijn pc, en op die van jou
sgoed... Heb al 1e screenie hier van die GeForce 2 GTS:Op woensdag 19 september 2001 14:13 schreef sbronsge het volgende:
Kunnen jullie niet eerst een benchmark draaien zoals 3dmark2001 ipv 1 spelletje??? Kan ik wat vergelijken... Hier hebben we geen hol aan

Morgen doe ik wel ff van m'n GF 2 MX, heb geen zin om nu die MX erin te zetten, ga zo
Verwijderd
JIJ doet gewoon iets fout, klaar. En niet mekkeren. Het is gewoon zo. Een mx presteerd gewoon minder als een GTS. Het is niet voor niets de goedkope versie van de GTS???Op woensdag 19 september 2001 14:02 schreef benchMarc het volgende:
Ik heb mijn GTS niet slecht ingesteld. Ik heb met GeForce Tweak alles gewoon goed ingesteld... goeie drivers installed... Sja ik vind het ook heel vaag. De oude videokaartdrivers zijn er gewoon af, heeft geen zak te maken met deze drivers.
Bij het uitkomen van de det. 12.81 heb ik via config.scherm enz. de oude Asus12.90 verwijderd, met standaard VGA-adapter opgestart en vervolgens de det. 21.81 geïnstalleerd: slechtere 3dmark2001 score dan met de Asus 12.90/12.40.
Vervolgens de det. 21.81 weer verwijderd en daarna met detonator destroyer alle overgebleven driver-shit verwijderd en weer de 21.81 erop: betere 3dmark2001 score dan met de Asus 12.90
Toen maar na een format c: Win98SE opnieuw geïnstalleerd en de det. 21.81 weer: beste 3dmark2001 score ooit op mijn system.
Er blijkem dis genoeg sporen van een oude driver achter die de prestaties naar beneden kunnen halen. Ik weet zeker dat je na een nieuwe Windows instal. de 400MX ver achter laat.
Vervolgens de det. 21.81 weer verwijderd en daarna met detonator destroyer alle overgebleven driver-shit verwijderd en weer de 21.81 erop: betere 3dmark2001 score dan met de Asus 12.90
Toen maar na een format c: Win98SE opnieuw geïnstalleerd en de det. 21.81 weer: beste 3dmark2001 score ooit op mijn system.
Er blijkem dis genoeg sporen van een oude driver achter die de prestaties naar beneden kunnen halen. Ik weet zeker dat je na een nieuwe Windows instal. de 400MX ver achter laat.
Als je detonator driver de-installed gebruik dan detonator destroyer (tweakfiles.com) dan weet je zeker dat alles weg is. En daarna eerst een keer installen als standaard vga, dan upgraden naar nieuwe drivers. Kijk eens of die upgrade niet per ongeluk AGP-bus settings heeft veranderd.
Dload NVMAX om te kijken of alles goed staat (ook memspeed nakijken)
Dload NVMAX om te kijken of alles goed staat (ook memspeed nakijken)
Verwijderd
het lijkt erop dat je agp apenture size in de bios niet goed staatOp woensdag 19 september 2001 17:29 schreef Tobiaz het volgende:
Ik heb PRECIES Het zelfde!!
[topic=19715/3/25]
Heb NVMax al... staat verder allemaal goed..
Wat dat opnieuw installen betreft. Die kerel had net een nieuwe PC. Alles geïnstalleerd, en hij was gewoon traag, zonder ooit andere drivers te hebben gehad, helemaal clean. Die gast heeft een T-bird 1,1ghz, 256mb ram etc etc. Hij haalde gewoon 30fps in UT 32 bits en weinig benchmarks... daarom moest ik die kaart voor hem testen, maar hier loopt ie dus ook brak. Ik weet wel 100% zeker dat het niet aan mijn instellingen ligt. Is die kaart niet gewoon brak ofzo?
Wat dat opnieuw installen betreft. Die kerel had net een nieuwe PC. Alles geïnstalleerd, en hij was gewoon traag, zonder ooit andere drivers te hebben gehad, helemaal clean. Die gast heeft een T-bird 1,1ghz, 256mb ram etc etc. Hij haalde gewoon 30fps in UT 32 bits en weinig benchmarks... daarom moest ik die kaart voor hem testen, maar hier loopt ie dus ook brak. Ik weet wel 100% zeker dat het niet aan mijn instellingen ligt. Is die kaart niet gewoon brak ofzo?
Het loopt niet lekker? Waar maak jij dat uit op dan?
GF 2 MX, niet overclocked:

Mijn GTS haalt een iets hogere score. Maar als ik mijn GF 2 MX overclock op 230/220 haal ik 2191 als score

Mijn GTS haalt een iets hogere score. Maar als ik mijn GF 2 MX overclock op 230/220 haal ik 2191 als score
als ik mijn gf2 mx overclock dan zit ik op de 3100
nieuwste drivers en hercules 3d tweakers
de titan is in backorder
dus een beetje klopt mijn sign niet (nog)
nieuwste drivers en hercules 3d tweakers
de titan is in backorder
dus een beetje klopt mijn sign niet (nog)
Whahaha ik scoor nog hoger met me Kyro2... die heeft geeneens T&L en suckt in 3dmark2001
Verwijderd
asus v7700 pure 32mb ddr:
Project Name My Benchmark
Operating System Microsoft Windows ME
DirectX Version 8.00
Mobo Manufacturer
Mobo Model 8363-686A
CPU AMD Athlon(tm) Processor 1202 Mhz
FSB 100 MHz
3D Accelerator NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 GTS/Pro
Driver Version 4.13.01.2181
Video Memory 32 MB
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Hardware T&L
3DMark Result 3297 3D marks
Game 1 Car Chase - Low Detail 59.2 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 23.1 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 53.3 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 21.8 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 62.9 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 32.3 FPS
Game 4 Nature N/A FPS
Fill Rate (Single-Texturing) 272.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 510.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 light) 15.4 MTriangles/s
High Polygon Count (8 lights) 2.9 MTriangles/s
Environment Bump Mapping N/A FPS
DOT3 Bump Mapping 40.8 FPS
Vertex Shader Speed 40.4 FPS
Pixel Shader Speed N/A FPS
Point Sprite Speed 6.9 MSprites/s
Published No
Leuk toch
ps: als ik binnenkort windows xp heb, verwacht ik nog hogere scores.
nog een ps: de videokaart is niet overgeklokt.
Project Name My Benchmark
Operating System Microsoft Windows ME
DirectX Version 8.00
Mobo Manufacturer
Mobo Model 8363-686A
CPU AMD Athlon(tm) Processor 1202 Mhz
FSB 100 MHz
3D Accelerator NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 GTS/Pro
Driver Version 4.13.01.2181
Video Memory 32 MB
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Hardware T&L
3DMark Result 3297 3D marks
Game 1 Car Chase - Low Detail 59.2 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 23.1 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 53.3 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 21.8 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 62.9 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 32.3 FPS
Game 4 Nature N/A FPS
Fill Rate (Single-Texturing) 272.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 510.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 light) 15.4 MTriangles/s
High Polygon Count (8 lights) 2.9 MTriangles/s
Environment Bump Mapping N/A FPS
DOT3 Bump Mapping 40.8 FPS
Vertex Shader Speed 40.4 FPS
Pixel Shader Speed N/A FPS
Point Sprite Speed 6.9 MSprites/s
Published No
Leuk toch
ps: als ik binnenkort windows xp heb, verwacht ik nog hogere scores.
nog een ps: de videokaart is niet overgeklokt.
Pagina: 1